• یکشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 98012510250
  • خبرنگار : 71584

اعزام سه نماینده وزارت آموزش و پرورش به استان‌های معین مناطق سیل‌زده

اعزام سه نماینده وزارت آموزش و پرورش به استان‌های معین مناطق سیل‌زده

مدیر کل فرهنگی، هنری اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش با بیان این که آموزش و پرورش در آسیبی که برای سه استان لرستان، خوزستان و گلستان ایجاد شده است باید به احیای مدارس و فضاهای پرورشی کمک کند، خاطر نشان کرد: وزیر آموزش و پرورش طرح خوبی را مطرح و معاونان خود را مسئول کرد. همچنین سه نماینده را به استان‌های معین فرستاد که به این استان‌ها کمک کنند.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی در جلسه ویدئو کنفرانس "سیل مهربانی" ضمن تشکر از رؤسای تشکلهای دانش آموزی سراسر کشور و معاون‌های پرورشی و فرهنگی استان‌ها گفت: اعزام نیرو به مناطق سیل زده من را به یاد هشت سال دفاع مقدس انداخت که در آن زمان نیز برای اعزام نیرو کمک می‌کردیم و در طرح سیل مهربانی هم کلاسی‌ها بیشترین نقش و تلاش تشکل‌های دانش آموزشی دارند.

وی ضمن بیان اینکه آموزش و پرورش در این آسیبی که برای سه استان لرستان، خوزستان و گلستان ایجاد شده است باید به احیای مدارس و فضاهای پرورشی کمک کند، خاطر نشان کرد: وزیر آموزش و پرورش طرح خوبی را مطرح و معاونان خود را مسئول کرد همچنین سه نماینده را به استان‌های معین فرستاد که به این استان‌ها کمک کنند.

رمضانی افزود: سیاست آموزش و پرورش بر این است که کمک‌های مدارس را جمع آوری و با کمک و همکاری تشکلهای دانش‌آموزی به استان‌ها ارسال کند.

مدیر کل فرهنگی، هنری اردوها و فضای پرورشی در ادامه یادآور شد: چهارشنبه برنامه ویژه‌ای داریم که به صورت نمادین در یکی از مدارس شهر تهران برگزار می‌کنیم و تمام مدارس باید بسیج شوند تا در این روز این مراسم به خوبی برگزار شود.

در ادامه محمد روشنی، قائم مقام سازمان دانش آموزی در جلسه ویدئو کنفرانس سیل مهربانی به نقش پررنگ تشکل‌های دانش‌آموزی در امدادرسانی به مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: شعار سازمان دانش آموزی همدلی، همفکری و همکاری است که امیدوارم در طرح "سیل مهربانی" بیش از پیش دیده شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با کمک تشکلهای دانش آموزی روزهای خوبی را به نمایش بگذاریم و مرهمی بر آلام و رنج‌های مربیان و دانش آموزان باشیم، یقیناً مشکلاتی که در استان‌های سیل زده به وقوع پیوسته نیاز به مدیریت جهادی دارد.

به گزارش روابط سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران جلسه ویدئو کنفرانس سیل مهربانی با هدف ارتباط با تشکلهای دانش‌آموزی و معاون‌های پرورشی و فرهنگی استان‌های معین و مناطق سیل زده در سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد تا در باره مسائل مختلف پیش آمده در مناطق سیل زده و اقدامات در حال انجام یا انجام شده برای این مناطق گفت و گو شود.

این جلسه با حضور سردار علی صابر ماهانی رئیس بسیج دانش آموزی، علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضای فرهنگی، علی معلمی معاون مدیر کل، محمد روشنی قائم مقام سازمان دانش آموزی، اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی، سید هادی دلبری معاون هماهنگی‌های امور استان‌های سازمان دانش آموزی، حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و بابایی نماینده تشکل دانش آموزی سازمان هلال احمر برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha