• چهارشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 98050200848
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

یک خواسته از سرپرست آموزش و پرورش:

اعطای امتیاز مدال طلای المپیاد به دانش‌آموزانی که به المپیاد فیزیک نرفتند

اعطای امتیاز مدال طلای المپیاد به دانش‌آموزانی که به المپیاد فیزیک نرفتند

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای جهانی خطاب به دانش آموزان المپیادی گفت: حضور در مجامع جهانی بسیار با اهمیت است اما نباید فراموش کنید که ریشه در همین خاک ‌دارید و یادتان باشد چشم‌های زیادی می‌خواهند شما را در ایران ببیند و دست‌های زیادی منتظر خدمات شما در کشورمان هستند.

به گزارش ایسنا، فاطمه مهاجرانی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای جهانی که در باشگاه دانش‌پژوهان جوان برگزار شد، اظهارکرد: سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در اقدامی کم‌سابقه خواستند در اولین فرصت با دانش آموزان مدال‌آور دیدار داشته باشند در صورتی‌که دانش آموزان امروز وارد کشور شدند.

وی افزود: هدف از این گردهمایی درگام اول قدردانی و تجلیل از شما مدال‌آوران است که در مسیر اعتلای نام ایران گام برداشتید و قدردان شما هستیم که در مسیر سخت آمادگی المپیاد، تلاش و پشتکار داشتید.

مهاجرانی بابیان اینکه دانش آموزان در دوره آمادگی المپیاد در فصل تابستان در یک دوره ۴٠روزه و دوره هفت ماه از خانواده دور هستند، گفت: جامعه و اقتصاد امروز به کمک علم ساخته می‌شود و المپیاد به‌عنوان یک وسیله است که با آن عمق دانش و علم شناخته می‌شود.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان خاطرنشان کرد: بیش از ١١٠کشور المپیادها را به رسمیت شناختند و بیش از٩٠ درصد کشورها در المپیادها شر کت می‌کنند چراکه المپیادها ابزار گسترش دانش و دیپلماسی هستند و شما سفیر کشور می‌شوید.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید بر حضور نسل جوان کشور دارند، تصریح کرد: المپیاد علمی از دستاوردهای پربرکت انقلاب است که برای اولین بار در سال١٣۶۶در المپیاد جهانی شرکت کردیم.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان بابیان اینکه از سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش دو درخواست داریم، اظهارکرد: از شما می‌خواهیم تا دیدار مدال‌آوران شش سال گذشته را با رئیس‌جمهور داشته باشیم و همچنین دانش آموزان رشته فیزیک که به دلیل میزبانی رژیم غاصب اسرائیل در المپیاد فیزیک شرکت نکردند از امتیاز مدال طلای المپیاد جهانی بهره ببرند.

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، مهاجرانی بابیان اینکه دانش آموزان تا پایان سال ٩٧موفق به کسب٧١٢مدال طلا و نقره، ٧٣٧ سایر مدال‌ها و دیپلم افتخار و ۶هزار مدال کشوری شده‌اند، گفت: حضور در مجامع جهانی بسیار با اهمیت است اما نباید فراموش کنید که ریشه در همین خاک‌دارید و یادتان باشد چشم‌های زیادی می‌خواهند شمارا در ایران ببیند و دست‌های زیادی اینجا منتظر خدمات شما در کشورمان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha