• یکشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 98061005142
  • منبع : سازمان پزشکی قانونی

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور مطرح کرد

بهره گیری از ظرفیت خیرین برای تسهیل احقاق حقوق مردم

بهره گیری از ظرفیت خیرین برای تسهیل احقاق حقوق مردم

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با ابراز خرسندی از مشارکت خیرین استان گلستان در ساخت مرکز پزشکی قانونی کلاله گفت: با تأمین فضای فیزیکی و امکانات لازم برای این سازمان، زمینه حفظ و احیای حقوق و ارایه خدمات بهینه به مردم عزیز کشورمان بیش از پیش فراهم می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر عباس مسجدی در مراسم افتتاح مرکز پزشکی قانونی شهرستان کلاله که صبح امروز با حضور جمعی از مدیران سازمان و مقامات قضایی و اجرایی استان و شهرستان برگزار شد، ضمن تشکر از مجمع خیرین شهرستان برای هزینه از مال، عمر و آبرویشان، حضور و زندگی در فضای نظام جمهوری اسلامی را نعمت دانست و خدمت به مردم در این نظام را افتخاری بزرگ برشمرد.

وی با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن، تلاش همگانی، کار گروهی و حرکت ملی برای رفع مشکلات را از جمله راهکارهای برون رفت از مشکلات فعلی کشور دانست.

مسجدی همچنین با اشاره به لزوم حفظ ارزش های فرهنگی، توجه به این ارزش‌ها و تلاش برای انتقال آن به نسل آینده را از جمله وظایف مهم نسل حاضر دانست.

وی در ادامه با تأکید بر مراجعین خاص پزشکی قانونی تصریح کرد: مراجعین به سازمان را عمدتا افراد متالم و دردمند تشکیل می دهند که نیازمند برخورد شایسته و شرایط محیطی مناسب هستند، بنابراین وجود ساختمان ها و فضای فیزیکی مناسب برای تکریم ارباب رجوع خاص سازمان امری ضروری محسوب می شود.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن تشکر از زحمات مسئولین استانی و شهری در استان گلستان و شهرستان کلاله و خصوصا از مجمع خیرین این شهرستان آرزو کرد تا این پروژه به عنوان اولین پروژه خیرساز، شروعی باشد برای نهضتی بزرگ تر تا با تأمین فضای فیزیکی و امکانات لازم برای این سازمان، زمینه حفظ و احیای حقوق و ارایه خدمات بهینه به مردم عزیز کشورمان بیش از پیش فراهم شود.

پروژه کلاله با کمک مجمع خیرین این شهرستان به عنوان اولین مجموعه خیرساز پزشکی قانونی در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر با زیر بنای ۳۵۰ متر با مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی و مجمع خیرین شهرستان با پوشش شهرستان های مراوه تپه و کلاله امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha