• دوشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98071511485
  • خبرنگار : 71442

پیوند بامدادی تلویزیون سلامت با الوند

پیوند بامدادی تلویزیون سلامت با الوند

به دلیل آنچه ارتقای سلامت جامعه و ایجاد نشاط صبحگاهی در میان خانواده‌ها عنوان شده است، برنامه «صبح عالی» بامداد هر روز به مدت یک ساعت صورت مشترک از دو شبکه سلامت و شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، محسن روحی، تهیه‌کننده این برنامه با اشاره به همزمانی پخش این برنامه در دو شبکه سلامت و همدان از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ بامداد چنین توضیح داد: «صبح عالی» از ساعت ۷ صبح در مرکز همدان روی آنتن می‌رود. نیم ساعت ابتدایی برنامه به موضوعات استانی همچون وضعیت آب و هوا، اخبار استانی و مطبوعات محلی اختصاص دارد. پس از آن به طور زنده و همزمان در اختیار شبکه سلامت  نیز قرار می گیرد.

تهیه کننده «صبح عالی» سلامت جسمی و روانی را اصلی ترین کلید واژه برنامه توصیف کرد و ادامه داد: بررسی موضوعات پزشکی و روانشناسی از اصلی ترین موضوعات برنامه به شمار می رود و سوالات و مطالبات مردم در زمینه سلامت از طریق گزارش های مردمی در سطح استان جمع آوری شده و در هر بامداد با دعوت از کارشناسان مرتبط پاسخ و اطلاع رسانی می‌شود.

وی ورزش صبحگاهی را از آیتم‌های ثابت برنامه خواند و گفت: به منظور ایجاد نشاط صبحگاهی دکور در فضایی باز قرار گرفته است و با بهره‌گیری از مناظر بدیع استانی در فصول چهارگانه تلاش می‌کنیم تا بینندگانمان را به طبیعت گردی، کوهنوردی و وررزش های همگانی تشویق کنیم.

روحی استان همدان را یکی از قطب‌های اصلی گردشگری و طبیعت گردی ایران معرفی کرد و افزود: مناظر طبیعی و اماکن دیدنی استان همدان این امکان را فراهم کرده تا در آیتمی نقاط گردشگری استان را به علاقمندان معرفی کنیم. غذاهای محلی، آداب و رسوم، سوغات و ... از دیگر مطالبی است که در آیتم‌های متعدد به آن اشاره می‌شود.

«صبح عالی» به تهیه کنندگی: محسن روحی، کارگردانی: زهرا کلهر و حضور سه مجری: سعید ایلخانی، مصطفی قاری و سینا عظیمی تولید می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha