• یکشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98072820639
  • خبرنگار : 30054

چگونه یک کمپرسور باد انتخاب کنیم؟

چگونه یک کمپرسور باد انتخاب کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید وظیفه کمپرسور باد تولید هوا فشرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران پمپ، سیستم کلی کمپرسور باد به این صورت است که هوا از بیرون مکش شده، در کمپرسور طی مراحلی فشرده می‌شود و سپس در مخزن آن ذخیره می‌شود. زمانی که کمپرسور باد با استفاده از شیر تخلیه فرمان خروج از طرف کاربر دریافت کند با فشار و سرعت‌بالا، هوای فشرده را به بیرون هدایت می‌کند. حال در هر کاری بسته به نوع نیاز به هوای فشرده و اینکه به چه میزان و برای چه مدت به هوای فشرده نیاز است می‌تواند کمپرسور باد مناسب را انتخاب کرد. ازاین‌رو شرکت ایران پمپ با توجه به طیف وسیع محصولات خود بهترین گزینه را به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید با مراجعه به مشاوران این شرکت گزینه ایده‌آل خود را انتخاب کنید. به هنگام خرید هرگونه محصول صنعتی باید به ویژگی‌ها و برخی خصوصیات آن‌ها توجه کنید. در ادامه ویژگی‌های اصلی کمپرسور باد ساخته‌شده توسط ایران پمپ را بیان می‌داریم.

ابعاد و اندازه کمپرسور باد

در انتخاب کمپرسور باد باید بسیار هوشمندانه عمل کنید. صرفاً به خاطر اینکه از شمایل یک کمپرسور باد خوشتان آمد یا چون برندی خارجی است پس حتماً دارای کیفیتی بهتر می‌باشد نباید بر تصمیم شما تأثیر بگذارد. برای خرید یک کمپرسور باد مناسب باید بدانید به چه میزان هوای فشرده نیاز دارید. برای تعیین میزان هوای فشرده در یک حجم مشخص از عبارت فوت مکعب در دقیقه یا CFM استفاده می‌شود. در مقالات قبلی که در سایت ایران پمپ قرار داده شده است، نحوه محاسبه CFM و انواع آن را به‌طور کامل توضیح دادیم. شرکت ایران پمپ همچون تمامی برندهای معتبر خارجی اقدام به محاسبه CFM کمپرسورهای باد خود کرده و مقدار آن را در برگه اطلاعات محصولات خود قرار داده است. مشتریان با دانستن CFM به‌راحتی می‌توانند ابعاد و اندازه کمپرسور باد موردنیاز خود را شناسایی کرده و خرید مناسبی داشته باشند. با خرید کمپرسور بادی که عدد CFM مناسب داشته باشد علاوه بر کارایی بیشتر طول عمر کمپرسور باد نیز بیشتر می‌شود.

کمپرسور باد

ویژگی‌ها و خصوصیات کمپرسور باد ایران پمپ

کمپرسور باد ابزاری است که در بسیاری از صنایع به‌روز پیوسته مجبور به استفاده است و باید روشن بماند. ازاین‌رو طول عمر آن و سازگاری کمپرسور باد با محیط عملیاتی از خصیصه‌های مهم این ابزارآلات به‌حساب می‌آیند. علاوه بر این دو مورد، کیفیت محصول نهایی (منظور از محصول نهایی همان فشرده است که از کمپرسور باد خارج می‌شود) در تمامی ساعات روز و حتی مدتی پس از خرید نیز باید ثابت باقی بماند و افت نکند. زمانی که عملکرد کمپرسور باد با مشکل مواجه شود راندمان کلی خط تولید با اخلال همراه می‌شود. ازاین‌رو، کیفیت و دقت به همراه طول عمر بالا باید در انتخاب کمپرسور باد موردتوجه قرار گیرد. کمپرسور باد ساخته‌شده در شرکت ایران پمپ قابل‌رقابت با محصولات خارجی است. طی بررسی‌های انجام‌شده، محصولات شرکت ایران پمپ سازگاری بالایی با محیط کاری در ایران دارند و مخصوص آب‌وهوای کشورمان طراحی‌شده‌اند. تمامی محصولات این شرکت اعم از کمپرسور باد دارای تضمین یک‌ساله هستند و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت به‌راحتی در دسترس مشتریان می‌باشد. با توجه به این موارد، قیمت تمام‌شده کمپرسور باد ایران پمپ بسیار کمتر از نمونه‌های خارجی است. بااین‌حال، این تفکر که جنس خارجی به‌واسطه قیمت بالاتر خود از کیفیت بیشتری برخوردار است همواره مانعی بر سر راه تولید داخلی اما باکیفیت بوده است. مشتریان می‌توانند با مقایسه بخش‌های مختلف کمپرسور باد خارجی و کمپرسور باد ساخته‌شده توسط ایران پمپ به تفاوت‌ها پی برند و کارایی بالا ایران پمپ را دریابند. به‌عنوان‌مثال می‌توان به کیفیت خروجی هوا، مدت‌زمان نگهداری، جنس ضدزنگ مخزن و بدنه و گزینه‌های دیگر در کمپرسور باد ایران پمپ توجه کرد و آن‌ها را با نمونه خارجی قیاس کرد. همان‌طور که می‌دانید خوردگی و زنگ زدن از مشکلات عمده در کمپرسور باد هستند که به‌شدت بر طول عمر محصول تأثیر می‌گذراند. علاوه بر این وجود خوردگی در داخل مخزن و نیز ابزار خروجی هوای فشرده باعث می‌شود کیفیت محصول پایین بیاید. همچنین اگر از هوای فشرده به‌عنوان محرک در دستگاه‌های دیگر استفاده شود، وجود خرده فلزهای ناشی از خوردگی مخزن می‌تواند عملکرد جک‌ها، فیلترها و پرس‌کاری را به‌شدت تحت‌الشعاع خود قرار دهد. بااین‌حال، محصولات ایران پمپ از جنس چدن هستند و به‌ندرت دچار زنگ‌زدگی می‌شوند. با توجه به طراحی اقلیمی برای ایران نیز کمتر خوردگی در شرایط محیطی برای کمپرسور باد ایران پمپ رخ می‌دهد. همچنین استحکام کمپرسور باد ایران پمپ به‌گونه‌ای است که در برابر ضربه‌های مکانیکی و خراش نیز مصون است.

کمپرسور باد

خدمات قبل و پس از فروش کمپرسور باد ایران پمپ

با مراجعه به نمایندگی‌ها یا سایت اینترنتی ایران پمپ می‌توانید تنوع محصولات این شرکت را مشاهده کنید. به‌منظور خرید یا راهنمایی‌های مشاوره‌ای می‌توانید با مشاوران این شرکت تماس برقرار کرده و مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارید. علاوه بر تولید کمپرسور باد، در شرکت ایران پمپ تعمیرات کمپرسور باد اکثر برندها انجام می‌شود و تنها کافی است به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کرده و مشکل خود را عنوان کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha