• یکشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 98090301750
  • خبرنگار : 71461

پیام تسلیت آیت‌الله رشاد در پی ارتحال فقیه قرآن‌پژوه و یار صادق انقلاب

پیام تسلیت آیت‌الله رشاد در پی ارتحال فقیه قرآن‌پژوه و یار صادق انقلاب

در پی ارتحال فقیه قرآن‌پژوه و یار صادق انقلاب، آیت‌الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی زرندی، پیام تسلیتی از سوی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد-رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران و موسس و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی- صادر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیت‌الله رشاد در این پیام تاکید کرده است که این روحانی وارسته، همه­‌ عمر پربرکت خویش را در حمایت صادقانه از انقلاب و نظام اسلامی، خدمت در قوه‌ قضائیه و عضویت در مجلس خبرگان رهبری، و تلاش علمی در تبیین و ترویج معارف قرآنی و اهل بیت (ع) سپری کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم.

إنّا لِلّه و إنّا إلیه راجعون

زعیم حکیم امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه­‌ای (دام ظلکم الوارف)

خبر ارتحال فقیه قرآن‌پژوه و یار صادق انقلاب، آیت‌الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی زرندی (قدس الله رمسه)، مایه‌ی تاسف و تاثر گردید. آن روحانی وارسته که از یاران دیرین و وفادار حضرت امام خمینی(ره) بشمار می‌­رفت، همه‌­ عمر پربرکت خویش را در حمایت صادقانه از انقلاب و نظام اسلامی، خدمت در قوه‌ قضائیه و عضویت در مجلس خبرگان رهبری، و تلاش علمی در تبیین و ترویج معارف قرآنی و تعالیم اهل بیت (سلام الله علیهم) سپری کرد: «الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ طُوبی‌ لَهُمْ وَ حُسْنُ مَآبٍ»

آن عالم عامل عظیم ‌الشان، حقا از سرمایه‌های معنوی و فرهنگی کشور قلمداد می‌شد، و فقدانش خلأ جبران‌ناپذیری را در شوون دینی و علمی پدید آورد.

بنده­‌ کمترین، از سوی خود و حوزه‌ علمیه استان تهران، این ضایعه‌ مولمه را، به محضر مبارک حضرت بقیّه‌الله (ارواحنا له الفداء) و حضور باهرالنور آن رهبر فرزانه، دیگر مراجع عظام (دام ظلهم)، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان و فرزندان مکرم آن مرحوم تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت و قرار در جوار الهی و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha