• شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98090906077
  • خبرنگار : 30054

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و قدرتمند

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و قدرتمند

کاربران امروزی تمایل دارند که خریدهای خود را به‌صورت آنلاین انجام دهند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویستا، دلیل این اتفاق صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌هایشان هست. طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران امکاناتی نظیر جست‌وجوی کالا، مقایسه بین اجناس، خواندن نظرات سایر خریداران و پرداخت آنلاین را برای جلب رضایت کاربران فراهم کرده است.

همچنین ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین فرصتی را برای کسب‌وکارهای گوناگون ایجاد کرده است که بتوانند محصولاتشان را بدون واسطه، به‌صورت تمام‌وقت و در تمام نقاط شهر تهران به شکل آنلاین عرضه کنند. شرکت نرم‌افزاری ویستا این افتخار را دارد که با بهترین خدمات در زمینهٔ طراحی سایت و ارائه مناسب‌ترین تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی، بتواند شما را در پیشرفت کسب‌وکارتان همراهی کند.

چه نیازی به طراحی فروشگاه اینترنتی هست؟

این سوال ممکن است برای بسیاری از صاحبان مشاغل ایجاد شود که واقعاً چه نیازی به طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی هست؟ همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد، فروشگاه‌های آنلاین مزیت‌های بسیاری را برای خریداران و فروشندگان کالا به همراه آورده است.

نتیجه این اتفاق باعث می‌شود مشاغلی که به‌صورت معمول و سنتی به خدمات‌رسانی و فروش کالا مشغول‌اند، به‌مرور زمان مشتریان خود را از دست‌ داده و دیگر درآمد مطلوبی را به دست نیاورند. اینجاست که اهمیت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آشکار می‌شود.

ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین، مناسب چه مشاغلی است؟

از ویژگی‌های فوق‌العاده ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین این است که مختص یک نوع حرفه و یا شغل خاص نیست. برای اشخاصی که قصد دارند کسب‌وکار جدیدی را آغاز کنند و یا افرادی که چندین سال است در زمینهٔ معینی فعالیت دارند، این امکان وجود دارد که خدمات و محصولات خود را در قالب یک سایت فروشگاهی آنلاین ارائه کنند.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود را به ویستا بسپارید!

هدف ما این است که بتوانیم بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان و باکیفیتی عالی در زمینهٔ ایجاد سایت فروشگاه اینترنتی به مشتریان خود ارائه نماییم. شعار ویستا کیفیت، پیشرفت و توسعه هست. باور ما این است که با رشد و ارتقای مشتریانمان، مجموعه ویستا نیز به پیشرفت متقابل دست پیدا خواهد کرد. بهترین لحظه برای ما زمانی است که کارفرمای محترم رضایت خود را نسبت به فروشگاه آنلاین طراحی‌شده ابراز نماید و نتیجه کار ما باعث پیشرفت و توسعه کسب‌وکار مشتریان شود.

مزایای ساخت فروشگاه آنلاین توسط ویستا

طراحی خلاقانه و کارآمد:

با توجه به درخواست کارفرما و همین‌طور نوع کسب‌وکاری که انجام می‌دهد، تیم ویستا مناسب‌ترین فروشگاه آنلاین را طراحی می‌کند. در طراحی این فروشگاه به نکاتی نظیر ظاهر جذاب و کاربرپسند، سهولت در استفاده و قرارگیری امکانات کاربردی توجه بسیار خواهد شد.

واکنشگرا:

تمامی نمونه کارهای طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران که توسط تیم ویستا ارائه می‌شوند، قابلیت نمایش صحیح در همه وسایل نظیر موبایل، تبلت و انواع صفحه‌نمایش با سایزهای گوناگون را دارا می‌باشند.

پشتیبانی حرفه‌ای:

شما می‌توانید مطمئن باشید که در تمامی مراحل ساخت و تولید فروشگاه اینترنتی خود، به‌تمامی سؤالات پیش‌آمده‌تان به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد. پشتیبانی ما عموماً به‌صورت آنلاین است.

مناسب‌ترین تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین:

تیم ویستا این تضمین را می‌دهد، بابت خدمات متنوعی که به مشتریان ارائه می‌کند، مناسب‌ترین هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی را دریافت می‌کند. مبلغی که بابت ساخت فروشگاه خود پرداخت می‌کنید در مقایسه با سودآوری و منفعتی که به شما بازمی‌گرداند، بسیار ناچیز و قابل‌چشم‌پوشی است.

خدمات ویژه تیم ویستا

تیم ویستا از زمان تاسیس تا به این لحظه در ارائه خدمات خود همواره به دنبال 3 هدف اصلی بوده است. نخست جلب رضایت مشتریان، سپس ارتقای سطح کیفیت خدمات‌رسانی و درنهایت جامعیت و گسترش خدمات ارائه‌ شده به مشتریان خود. در ادامه به خدمات اختصاصی ویستا در زمینهٔ طراحی فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم.

طراحی اپلیکیشن موبایل:

این امکان وجود دارد که همراه با سایت فروشگاه اینترنتی خود یک اپلیکیشن موبایل اختصاصی داشته باشید. این اتفاق باعث سهولت و جلب رضایت بیشتر مشتریان شما خواهد شد. تیم ویستا در صورت نیاز و درخواست شما اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل مرتبط با سایت شما می‌کند.

پشتیبانی یک ساله رایگان:

تیم ویستا پس از تکمیل مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی، به مدت یک سال و به‌صورت کامل و رایگان از تمامی مسائل فنی سایت پشتیبانی خواهد کرد. این امکان نیز وجود دارد که در صورت رضایت مشتری، قرارداد برای یک سال دیگر تمدید شود.

خدمات اختصاصی گرافیکی:

تیم طراحی ویستا این آمادگی را دارد که متناسب با نوع درخواست کارفرما، انواع لوگو، بنر و پوستر گرافیکی را با بهترین کیفیت ممکن طراحی کند.

مشاوره بازار:

تیم مارکتینگ ویستا با دریافت جزئیات مدل تجاری کسب‌وکارشما و همچنین آنالیز شرایط بازار و رقبایتان، مشاوره‌ای اختصاصی به‌منظور توسعه و موفقیت کسب‌وکارتان ارائه می‌کند.

مشاوره اختصاصی ویستا

شما برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود در ابتدا به یک مشاوره دقیق و جامع نیاز دارید. تیم ویستا با داشتن مجرب‌ترین مشاوران و همین‌طور ارائه مناسب‌ترین قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی به شما کمک می‌کند که بهترین تصمیم را برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکارتان بگیرید. شما می‌توانید با شماره ۸۸۵۵۱۴۷۰-۰۲۱ تماس گرفته و شرایط خود را با ما در میان بگذارید و ثبت سفارش انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha