• چهارشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۸ / ۲۱:۵۲
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 98092015551

معرفی خانواده ربات‌های اجتماعی ایرانی و تقدیر از ۱۰ مقاله برتر فصلنامه آموزش مهندسی ایران

معرفی خانواده ربات‌های اجتماعی ایرانی و تقدیر از ۱۰ مقاله برتر فصلنامه آموزش مهندسی ایران

معرفی خانواده ربات‌های اجتماعی ایرانی و تقدیر از ۱۰ مقاله برتر فصلنامه آموزش مهندسی ایران در جلسه شورای همگانی گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم برگزار شد.

به گزارش ایسنا، بعد از ظهر امروز چهارشنبه جلسه شورای همگانی گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم با محوریت شاخه مهندسی مکانیک گروه و با حضور اعضای پیوسته و وابسته و همکاران مدعو گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم، به ریاست دکتر سعید سهراب‌پور، رئیس گروه علوم مهندسی برگزار شد. در ابتدای نشست دکتر سهراب پور به حاضران خوشامد گفت و ضمن معرفی سخنرانان، توضیحاتی درباره برنامه جلسه ارائه کرد.

در بخش نخست این جلسه، دکتر علی مقداری، رئیس شاخه مهندسی مکانیک فرهنگستان علوم و استاد دانشگاه صنعتی شریف، خانم دکتر مینو عالمی، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران غرب، و دکتر علیرضا طاهری، استادیار دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی به معرفی خانواده ربات‌های اجتماعی ایرانی پرداختند.

در بخش دوم جلسه دکتر علی غفاری، استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و همکار مدعو گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم گزارشی از کرسی آینده پژوهشی مهندسی مکانیک ارائه کرد.

در بخش آخر جلسه نیز ابتدا دکتر محمود یعقوبی، عضو پیوسته گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم و مدیرمسئول فصلنامه آموزش مهندسی ایران گزارشی از دو دهه انتشار فصلنامه آموزش مهندسی ایران توسط گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم ارائه کرد و در ادامه و به مناسبت بیست سال انتشار این فصلنامه و گرامیداشت ۱۰ سال فعالیت انجمن آموزش مهندسی ایران، از نویسندگان ده مقاله برتر فصلنامه آموزش مهندسی ایران با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد. اسامی مقالات و نویسندگان برتر بدین شرح است:

- الگوی آموزش معماری روستایی در دانشکده‌های معماری (دکتر سیدبهشید حسینی و مجید ضیایی؛ شماره ۴۱ مجله، بهار ۱۳۸۸)

- بررسی جایگاه آموزش رسمی، غیر رسمی و یادگیری مادام العمر در عصر ناپایداری اطلاعات (دکتر محمدرضا افضل نیا، حسین اشکوه و آیلار کلوی؛ شماره ۴۵ مجله، بهار ۱۳۸۹)

- مهندسی چیست و یک مهندس کیست (دکتر پرویز دوامی و مریم خدابخش پیرکلانی؛ شماره ۴۵ مجله، بهار ۱۳۸۹)

- روش های نوین دانشجومحور در آموزش مهندسی (دکتر حسین معماریان؛ شماره ۵۲ مجله، زمستان ۱۳۹۰)

- بررسی جایگاه آموزش مدیریت در مهندسی با هدف پرورش مدیران بر مبنای شایستگی (دکتر مهرداد گودرزوند چگینی و اله طاهری؛ شماره ۵۳ مجله، بهار ۱۳۹۱)

- ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته های مهندسی از دیدگاه دانشجویان؛ مطالعه موردی: دانشگاه کاشان (دکتر محمد امینی، محمد گنجی و علی یزدخواستی؛ شماره ۵۵ مجله، پاییز ۱۳۹۱)

- ارزیابی و تحلیل مهارت های تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی (دکتر محمد امینی، سیداحمد مدنی و زهرا عسگرزاده؛ شماره ۶۳ مجله، پاییز ۱۳۹۳)

- بررسی رابطه بین سلامت معنوی و خودکارآمدی دانشجویان دانشکده های فنی- مهندسی و روان شناسی و علوم تربیتی (دکتر علیرضا حیدرزادگان و مریم کوچک زایی؛ شماره ۶۵ مجله، بهار ۱۳۹۴)

- آیین نامه اخلاق مهندسی در ایران (مهندس مهران رحمانی سامانی و جواد مجروحی سردرود؛ شماره ۶۷ مجله، پاییز ۱۳۹۴)

- بررسی نقش باورهای معرفت شناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی (میثم غلامپور، محمد اکبری بورنگ و سیما قرآنی سیرجانی؛ شماره ۷۹ مجله، پاییز ۱۳۹۷)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha