• پنجشنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 98102620265
  • خبرنگار : 71078

برگزاری جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا در هفته پاک

برگزاری جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا در هفته پاک

برگزاری جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا همزمان با هفته هوای پاک روز شنبه (۲۸ دی ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا اداره کل محیط زیست استان تهران برنامه‌های هفته هوای پاک با شعار هوای پاک، اقدام و عمل در این استان را اعلام کرد که بر این اساس امروز (۲۶ دی ماه) به نام ورزش و محیط زیست نامگذاری شده است و مسابقات فوتسال تیم‌های منتخب کمیته ملی المپیک،محیط زیست، هنرمندان و شهرداری تهران در سالن فدراسیون هندبال که از دیروز آغاز شده ، ادامه می‌یابد و دیدارهای رده بندی و فینال روز شنبه (٢٨ دی ماه) برگزار می‌شود. 

فردا (۲۷ دی ماه) مسابقه تیراندازی محیط بانان و مراسم امضای تفاهمنامه یگان حفاظت سازمان محیط زیست با فدراسیون تیراندازی با حضور سرهنگ جمشید محبت خانی  - رئیس یگان حفاظت محیط زیست-  برگزار می‌شود.

شنبه (۲۸ دی ماه) که با نام مسئولان و هوای پاک نامگذاری شده است نشست کارگروه کاهش آلودگی هوا با حضور گروه‌های اجتماعی و اساتید با حضور انوشیروان محسنی بندپی - استاندار تهران - در استانداری تهران برگزار خواهد شد. همایش ورزش و محیط زیست نیز در آکادمی ملی المپیک با حضور مسوولان سازمان حفاظت محیط زیست برپا می‌شود.

یکشنبه (۲۹ دی ماه) جشنواره دانش آموزی در یکی از مدارس منطقه ۱ با هدف فرهنگسازی در زمینه هوای پاک برگزار می‌شود و زنگ هوای پاک به صدا در می‌آید. علاوه بر آن طرح تعویض رایگان «کنیستر» تاکسی در شهرستان ملارد اجرا می‌شود.

دوشنبه (۳۰ دی ماه) به مدیریت منابع آلودگی و هوای پاک اختصاص دارد و سیستم پایش آنلاین دو مجموعه نفتی در شهرستان ری افتتاح می‌شود.

سه شنبه (اول بهمن ماه) همایش دانش آموزی محیط زیست با همکاری اداره کل شهرستان‌های استان تهران در شهرستان رباط کریم برگزار می‌شود. این جشنواره به ارائه مقالات و فعالیت‌های پژوهشی در حوزه محیط زیست اختصاص دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha