• یکشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 98120402685
  • خبرنگار : 71610

/به روز رسانی شد/

شهادت عضو گردان‌های القدس در جنایت توهین‌آمیز اشغالگران در غزه + فیلم

شهادت عضو گردان‌های القدس در جنایت توهین‌آمیز اشغالگران در غزه + فیلم

ارتش اشغالگر صبح امروز (یکشنبه) در یک صحنه دردناک در نزدیکی دیوار امنیتی واقع در جنوب غزه یک جوان فلسطینی را به شهادت رسانده و سه تن را زخمی کرد. گردان‌های القدس اعلام کرد، یکی از رزمندگان این گروه مقاومت در جنایت خانیونس به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از العهد لبنان، گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد، مجاهد محمد علی الناعم، ۲۷ ساله یکی از اعضای این گروه در گردان خانیوس صبح امروز در پی جنایت وحشیانه صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مصعب البریم، سخنگوی جهاد اسلامی اظهار کرد، جنایت اشغالگران صهیونیست مربوط به شهادت فلسطینی در شرق خانیونس در جنوب غزه جنایتی وحشیانه است که مو به تن سیخ می‌کند و بدن را به لرزه می‌اندازد.

وی تاکید کرد: دستان ما برای انتقام خون شهیدان روی ماشه است همان‌طور که قبل از آن برای انتقام تل‌آویو را هدف گرفتیم.

البریم افزود: اشغالگران خونریز، وحشی و تروریست از سال ۴۸ میلادی دست به قتل گروهی زده‌اند.

این سخنگو اضافه کرد: نسبت به هرگونه توجیه درباره تجاوز به غزه هشدار می‌دهیم و آن را جدی می‌گیریم. تهدیدات دشمن هرگز نمی‌تواند مقاومت را در طرح مشروعش متوقف کند.

وی ادامه داد: دستی که زنان و مردان و کودکان ملت ما را هدف بگیرد را قطع خواهیم کرد همانطور که گردان‌های القدس پیش از این، آن را برید و هرگز ملت خود را تنها نخواهیم گذاشت.

به گفته این سخنگو، خط مقاومت پیش خواهد رفت و اشغالگران مقاومت را متحد خواهند یافت. به رغم تمامی تلاش‌های تروریستی که اشغالگران در قبال ملت فلسطین دارند مقاومت همچنان در خاک خود ریشه دارد و معادلات درگیری با دشمن را تعیین می‌کند.

الناعم صبح امروز در حمله صهیونیستی در شرق خانیونس شهید شد، او قبل از اینکه پیکرش توسط اشغالگران گروگان گرفته شود، به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید.

شاهدان عینی در این باره پیشتر گفته بودند، ارتش اشغالگر امروز در نزدیکی دیوار امنیتی در شرق شهرک عبسان در جنوب شرق غزه به دو فلسطینی شلیک کرد که یکی به شهادت رسید و دیگری زخمی شد.

شاهدان عنوان کردند، یک بولدوزر اسرائیلی پیکر شهید فلسطینی را به شیوه‌ای توهین آمیز از محل خارج کرد در حالی که جوانان فلسطینی، نفر دوم را از محل تیراندازی بیرون برده و به بیمارستان اروپایی منتقل کردند.

رادیو اسرائیل نیز گزارش داد، نیروهای نظامی اشغالگر دو جوان را که به دیوار حد فاصل شرق خانیونس نزدیک شده بودند زیر نظر داشتند که مدعی هستند آن جوانان قصد داشتند بمبی را در نزدیکی دیوار کار بگذارند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، نیروهای اشغالگر به روی جوانان آتش گشودند که منجر به جراحت آنان شد.

طبق گفته شاهدان عینی، کشاورزان و جوانان تلاش کردند برای نجات آنها بروند که نیروهای اشغالگر به روی آنها نیز تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن دو نفر دیگر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر از شهادت دو جوان فلسطینی در جنوب نوار غزه خبر داده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha