• دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99022216011
  • خبرنگار : 30054

یک ماه سرویس رایگان سایت ساز و فروشگاه ساز وب‌رمز

یک ماه سرویس رایگان سایت ساز و فروشگاه ساز وب‌رمز

در شرایطی هستیم که در قرنطینه خانگی ایده‌های بسیاری برای ایجاد یک کسب‌وکار خانگی مطرح می‌شود. راه‌اندازی یک کسب‌وکار خانگی می‌تواند مسیر شغلی بسیاری از افراد را تغییر دهد آن‌ها را به کارآفرینان موفقی تبدیل کند؛ اما برای داشتن یک کسب‌وکار خانگی شما نیاز به ایده‌های پخته دارید تا در آینده به سهولت از موانع حتمی عبور کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب‌رمز، یکی از پرطرفدارترین ایده‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی ارائه محصولات چاپی است. اگر هنرمند هستید می‌توانید ایده‌های هنری خود را روی تی‌شرت، ماگ و دفترچه یادداشت چاپ بزنید و بفروشید.

زیورآلات رزینی، مجسمه‌سازی، چرم‌دوزی، پرورش گیاهان تزئینی، از محصولات پرفروش دیگری است که در مناسبت‌های مختلف می‌توان آن را در خانه تولید کرد.

تمامی محصولاتی که ارائه می‌کنید نیاز به بسته‌بندی دارند. بسته‌بندی‌های شیک و کادویی معمولاً دور انداخته نمی‌شوند و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین در کنار محصولات خود می‌توانید سفارش جعبه کادو هم داشته باشید. جعبه کادو محصولات شمارا به شکل خلاقانه‌تر و چشم‌نوازتری ارائه می‌کند. پس این یک ویژگی مثبت است تا مشتری را مجاب کند که از شما خرید کند و از آنجایی‌ که جعبه کادو سلیقه‌ای است در ساخت آن دست شما کاملاً باز است. کافی است خلاق باشید و حرفه‌ای تولید کنید. وب‌رمز برای فروش حرفه‌ای در کنار شماست.

فروش اینترنتی را برایتان ساده کردیم

شرکت هاستینگ وب‌رمز با دو دهه سابقه در ارائه خدمات فناوری اطلاعات همواره کسب‌وکارها را در جهت آنلاین شدن برای رشد تجارت الکترونیک کشور یاری کرده است. تا چند سال پیش بسیاری از صاحبان مشاغل سنتی برایشان سخت بود که برای آنلاین شدن کسب‌وکارشان وارد پروسه زمان‌بر و پرهزینه طراحی و نگهداری سایت شوند؛ اما امروز شرایط تغییر کرده و راهکارهای سریع و بی‌دردسری برای داشتن یک سایت ارائه‌شده است.

وب‌رمز ساخت سایت را برای شما آسان کرده است. اگر به یک سایت واقعی با امکانات کامل نیاز دارید دیگر لازم نیست چند ماه زمان و هزینه صرف راه‌اندازی آن کنید. برای آن که یک فروش اینترنتی بی‌دردسر را تجربه کنید دو محصول استارتاپی سایت ساز و فروشگاه ساز وب‌رمز را به شما معرفی می‌کنیم.

 سایت ساز و فروشگاه ساز وب‌رمز دو محصول استارتاپی هستند که در زمستان گذشته در جشنواره وب و موبایل ایران معرفی و رونمایی شدند. با توجه به شرایط پیش‌آمده، باهدف حمایت از کسب‌وکارها به مدت یک ماه استفاده از سرویس سایت ساز و فروشگاه ساز وب‌رمز رایگان خواهد بود.

سایت ساز و فروشگاه ساز، یک سایت آماده با امکانات کامل را در اختیار شما قرار می‌دهد. فقط کافی است که محصولات خود را در سایت بچینید، قیمت بزنید و مشخصات فنی هریک را به همراه عکس و فیلم آپلود کنید.

برای مدیریت سایت ساز و فروشگاه ساز نیازی به دانش کد نویسی و درگیری با بخش فنی ندارید و به لطف سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس یک سایت با پنل کاملاً فارسی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به‌سادگی بتوانید محتوای بخش‌های مختلف سایت را به سلیقه و دلخواه خود تغییر دهید. پشتیبانی کامل وردپرس از زبان فارسی کار را برای صاحبان تمام مشاغل راحت کرده است.

سایت ساز و فروشگاه ساز وب‌رمز این قابلیت را دارند که به درگاه پرداخت آنلاین متصل شوند تا مشتری شما بتواند در کوتاه‌ترین زمان یک خرید آنلاین را داشته باشد.

سایت ساز و فروشگاه ساز به‌سادگی به دامنه مورد نظر شما منتقل می‌شوند و با صرف زمان کمتر از یک روز می‌توانید ویترین سایت خود را به‌ تنهایی بچینید. فقط کافی است یک نام و یک قالب برای سایت خود انتخاب کنید. شرکت وب‌رمز با ارائه قالب‌های جذاب و حرفه‌ای برای تمام مشاغل، دست شمارا برای انتخاب قالب مناسب باز می‌گذارد.

موفقیت سایت شما به چه عواملی بستگی دارد؟

اساس رشد یک سایت وابسته به تولید محتوای با کیفیت برای سایت است. یک سایت با تولید محتوای جذاب و کاربردی است که کاربران را به سمت خود جذب می‌کند. فرقی نمی‌کند سایت شما یک سایت شخصی کوچک است یا یک سایت تجاری بزرگ. تولید محتوا کلید موفقیت هر سایتی محسوب می‌شود.

محتوای سایت شما باید واقعی و کاربردی باشد، بنابراین باید از صحت موضوعی که در مورد آن می‌نویسید اطمینان حاصل کنید.

سایت خود را کاربرپسند کنید. کاربران باید در سریع‌ترین زمان ممکن محتوای مورد نظر خود را پیدا کند تا این شانس را داشته باشید که کاربر سایت بار دیگر به سایت شما بازگردد، بنابراین از جمله‌بندی‌های کوتاه و ساده استفاده کنید. مخاطبان را گمراه و سردرگم نکنید. برای تولید یک محتوای جذاب برای سایت خود از محتوای گرافیکی، تصویری و ویدئویی هم کمک بگیرید. با رشد تکنولوژی این روزها ساخت ویدئو بسیار ساده‌تر شده است. ویدئو این قابلیت را دارد که در زمان کوتاه‌تری اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربر سایت قرار دهد. کافی است کمی خلاق و باحوصله باشید تا شاهد رشد سایت خود باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha