• چهارشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99052216588
  • خبرنگار : 71451

فضای مجازی محور ویژه برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به میهن است

فضای مجازی محور ویژه برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به میهن است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: استان ایلام ۳۳۷ آزاده را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش ایسنا، اسدالله تولیده در نشست خبری که به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه تمام مدیران استانی و فرمانداران موظف شده‌اند به بهترین نحو ممکن از آزادگان شاغل و بازنشسته در ادارات تجلیل کنند، توضیح داد: با توجه به شرایط و شیوع ویروس کرونا، ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در سال جاری با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: برنامه ریزی لازم برای گرامی‌داشت ۲۶ مرداد انجام شده است و تلاش می‌کنیم که مراسمی در فضای مجازی با کمک رسانه‌ها و مشابه یادواره مجازی گرامی‌داشت شهدای ملکشاهی، ایوان و زرنه برگزار کنیم و در این بین از ظرفیت فضای مجازی برای شناساندن و معرفی آزادگان، بیان خاطرات و سختی‌های دوران اسارت آزادگان استفاده خواهیم کرد.


وی با بیان اینکه استان ایلام ۳۳۷ آزاده را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کرده است، گفت: ۲۶ مرداد روز تاریخی، بسیار ارزشمند و با عظمتی است و با هر آنچه که در توان داریم تلاش می‌کنیم تجلیل از آزادگان سرافراز در سطح استان، به بهترین نحو ممکن انجام شود.


تولیده با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان، فداکاری جانبازان و مقاومت آزادگان سرافراز است، یادآور شد: امروز وظیفه داریم از کسانی تجلیل کنیم که سال‌ها در غربت، اسارت و در زیر شکنجه‌های رژیم بعثی، نه تنها از آرمان‌های امام راحل و انقلاب دست نکشیدند، بلکه با تمام وجود و با تحمل سختی‌ها از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا خیلی از فعالیت‌های ما را به حاشیه برده و اجازه برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌ها و بسیاری از ویژه‌برنامه‌ها را از ما گرفته است،عنوان کرد: در هر صورت وظیفه داریم از جامعه ایثارگران تجلیل کنیم و در این راستا شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان ایلام با حضور استاندار ایلام و با محوریت برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری راهپیمایی خانوادگی با مجوز ستاد مبارزه با کرونا، حضور در بیمارستان‌ها و تکریم از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها با حضور آزادگان با همان لباس زرد رنگ اسارات، برگزاری مسابقه سفیران سبز در فضای مجازی و مصاحبه با نخبگان آزاده و انتشار آن در فضای مجازی از برنامه‌های سالروز بازگشت آزادگان قهرمان به کشور در استان است.


تولیده گفت: حضور در برنامه زنده تلویزیونی و بیان خاطرات آزادگان از طریق شبکه استانی سیما، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، تقدیر از آزادگان در تمام شهرستان‌های استان و راه‌اندازی پویش تجلیل از آزادگان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با کمک و همراهی اصحاب رسانه استان از دیگر فعالیت‌های این بنیاد در سالروز بازگشت آزادگان به کشور است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha