• سه‌شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99070100234
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی شهید بهشتی

تقدیر از ستاد مقابله با کرونای تهران در جشنواره شهید رجایی

تقدیر از ستاد مقابله با کرونای تهران در جشنواره شهید رجایی

در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان تهران از دکتر علیرضا زالی - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، برای کسب عنوان دستگاه برگزیده در محور مدیریت مبارزه با بیماری کرونا تقدیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان تهران، دکتر محسنی بندپی استاندار تهران ضمن تجلیل از دستگاه‌های منتخب این جشنواره، اظهار کرد: یکی از اهداف جشنواره شهید رجایی، ارج گذاری و تکریم از خدمات صادقانه دستگاه‌های موظف در حوزه‌های مختلف است.

دکتر محسنی بندپی در ادامه بر ضرورت نوسازی ساختار اداری تهران تاکید کرد و گفت: هدف دیگر از برگزاری جشنواره شهید رجایی، نهادینه سازی فرهنگ خدمت رسانی در میان همه کارکنان و دستگاه‌های مختلف است تا به این طریق بتوان تفاوتی میان دستگاه‌هایی که عملکرد بهتری در خدمت رسانی به مردم دارند، قائل شد.

استاندار تهران گفت: بحث دیگر پایش و رصد برنامه جامع نظام اداری است که بحث علمی روز است و سازمان اداری و استخدامی محورهای خوبی را طراحی کرده‌اند و باید به آن پایبند بود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا اگر نگاهی به عملکرد دستگاه‌های دولتی و اجرایی در استان تهران داشته باشیم، متوجه می‌شویم که همه دستگاه‌ها در سطح ملی تلاش می‌کنند و این ظرفیت قانونی را دارند که خدمات صادقانه با نگاه ملی به مردم و شهروندان ارائه کنند.

 استاندار تهران با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در سراسر کشور و استان تهران اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند، ستاد ملی کرونا هر تصمیمی که گرفت، همه مکلف و موظف به رعایت آن هستند.

استاندار تهران با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی، ایران از فشار اقتصادی تحریم و توطئه‌های مختلف استکبار در امان نبود و امروز نیز این شرایط ادامه دارد و آنچه که امروز به آن نیاز داریم، همین خدمات صادقانه،  کسب اعتماد مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، واقعا توانسته‌ایم سرمایه اجتماعی را با کمک خدماتی که کادر درمانی ارایه کردند، ارتقا ببخشیم و این افتخاری برای نظام و کشور است که هیچ بیمار کرونایی صرف نظر از سن، جنس و تابعیت پشت درهای بیمارستان نمانده است.

محسنی بندپی یادآور شد: اگر این فشار به مدافعان سلامت و نیروهای متخصص درمانی و بهداشتی وارد شده است، برای این بود که هدف نهایی که همان خدمت به مردم است، محقق شود.

استاندار تهران اضافه کرد: اکنون نیز باید همچنان کمک‌های مومنانه را در بحث اقدامات تداوم دهیم و همدلی و وحدت و همبستگی در اوج اقدامات ما قرار داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به انزوای آمریکا در شورای امنیت برای تحریم ایران تصریح کرد: اگر در زمان انقلاب هر از چندگاهی ما با توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی مواجه بودیم، در شرایط کنونی، هر لحظه با این توطئه‌ها روبرو هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha