• دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99072820812
  • خبرنگار : 30054

چه عواملی روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر می گذارد؟

چه عواملی روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر می گذارد؟

محبوبیت چمن مصنوعی روز به روز بیشتر می شود و شرکت ها و تولیدکنندگان بسیاری در این عرصه قدم گذاشته اند. تکنولوژی در این زمینه به قدری پیشرفت کرده که تشخیص تفاوت چمن مصنوعی و طبیعی بسیار سخت می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران نصب، مهم ترین موضوعی که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است این می باشد که چه عواملی  روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر می گذارد.

چمن مصنوعی با کیفیت که شرکت نیوساد سازان به مشتریان عزیز خود ارائه می دارد، مطمئنا از هر لحاظ به صرفه می باشد و می تواند موجب صرفه جویی در هزینه های شما در طول سال های استفاده از آن شود.

در هر صورت قیمت این محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که در ادامه نگاه کوتاهی به آن ها می کنیم:

منطقه تحت پوشش

بیشتر انواع چمن مصنوعی در دو عرض ۲ و ۴ متری ارائه می شوند. تمام کاری که باید انجام دهید این است که طول مورد نیاز خود را محاسبه کنید. قیمت چمن مصنوعی بر اساس هر متر مربع محاسبه می شود.

انواع چمن

هر یک از انواع چمن مصنوعی، اهداف متفاوتی دارند. به عنوان مثال چمن مصنوعی می تواند در تمام سال به عنوان یک فضای سبز مورد استفاده قرار بگیرد و یا برای زمین های بازی به کار رود. بافت و ارتفاع الیاف چمن، بر اساس نوع آن متغییر می باشد.

هدف استفاده از چمن مصنوعی

شاید بخواهید حیاط، پشت بام و بالکن  خانه خود را با چمن مصنوعی تغییر دهید و یا محوطه بازی را برای کودکان و حیوانات خانگی خود مهیا کنید. حتی شاید بخواهید از چمن مصنوعی به عنوان موکت اتاق کودکان خود استفاده کنید. فرقی ندارد که هدف شما چیست، در هر صورت این رنگ، بافت و ارتفاع الیاف است که روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر می گذارد.

انواع لایه های محافظ زیر چمن مصنوعی

این لایه های محافظ از فوم های با کیفیت ساخته شده اند که کیفیت و دوام چمن مصنوعی را ارتقاء می دهند. همچنین این لایه ها مکان خوبی برای زهکشی و تخلیه آب می باشند. ضخامت لایه ها بستگی به این دارد که چگونه و در کجا می خواهید از چمن مصنوعی استفاده کنید. به این ترتیب این موضوع نیز روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

و عوامل دیگر

از جمله موارد دیگری که روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر می گذارد، وجود لایه مخصوص برای جلوگیری از رشد علف های هرز می باشد.

نحوه اتصال و یا نوع چسبی که برای نصب چمن مصنوعی روی سطح مورد نظرتان به کار می رود نیز از جمله عوامل مهمی می باشد که روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

همچنین اگر سطح زیرین چمن مصنوعی نیاز به زیرسازی خاصی داشته باشد باز هم هزینه مورد نظر افزایش می یابد.

در هر صورت همه این هزینه ها یکبار برای همیشه می باشد. شما از این پس دیگر نیاز به صرف هزینه های بیشتر برای رسیدگی و نگهداری آن ندارید، درست چیزی که در ارتباط با چمن طبیعی صدق می کند.

مشاوران نیوساد سازان آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند. پس بی شک با ما تماس بگیرید و محیط سبزی را در اطراف خود توسط با کیفیت ترین و مرغوب ترین و به صرفه ترین چمن مصنوعی به وجود آورید و از لحظه های زندگی خود لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha