• دوشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۶:۴۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99121107486
  • خبرنگار : 71434

مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در ریف دمشق

مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در ریف دمشق

پدافند هوایی سوریه شامگاه یکشنبه با اهداف دشمن صهیونیستی در آسمان ریف جنوبی دمشق مقابله کردند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجارهایی در آسمان ریف جنوبی دمشق و مقابله با حمله جدید رژیم صهیونیستی گزارش داد.

یک منبع امنیتی عالی رتبه نیز به اسپوتنیک گفت که پدافند هوایی سوریه موشکهای شلیک شده توسط جنگنده های اسرائیلی از فراز جولان اشغالی را رهگیری و ساقط کرد.

این منبع افزود: پدافند هوایی سوریه موفق شد بیشتر موشک های دشمن را قبل از رسیدن به اهدافشان ساقط کند.

همچنین یک منبع نظامی سوری گفت: دشمن اسرائیلی دقیقاً راس ساعت ۱۰:۱۶ شامگاه یکشنبه از جولان اشغالی برخی اهداف را در حوالی دمشق هدف قرار داد که بیشتر موشک های دشمن توسط پدافند هوایی ارتش رهگیری و ساقط شد.

پدافند هوایی سوریه اخیرا نیز موشکهای اسرائیلی که منطقه جنوب سوریه را هدف قرار دادند، ساقط کرد.

وزارت امور خارجه سوریه یکشنبه از شورای امنیت خواست که مسئولیت های خود را در چارچوب منشور سازمان ملل به عهده بگیرد و اقدامات قاطع و فوری برای جلوگیری از تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۱ ۰۷:۴۸

عربستان را گاو شیرده کردند ژاپن را رام کردند ایران باج نمیداد دورش حصار تحریم کشیدند سوریه را وسط میدان آورده اند بازی میدهند و هر چند وقت یک خنجر بهش میزنند و تفریح میکنند قدیم ترها به کشورها مثل عراق حمله میکردند و آنرا غارت میکردند ولی بوش نظم نوین جهانی را رونمایی کرد و آن احداث گاوداری بود گاوچرانها با اسبهای جنگی و ناو و هواپیما گاو را میترسانند سگ های اروپایی مرتب پارس میکنند حصار تحریم دور همه میکشند و با بهانه های اسناد جدید ۱۱ سپتامبر و قتل خاشقچی و ... سطل میبرند برای دوشیدن بیچاره گاو های گوشتی که قصاب از گوشتشان برداشت میکند و بدترین مورد میدان گاوبازی است برخی را میخواهند با مذاکره رام کنند نگاه اینها استعماری است نظم نوین استعماری جهان

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۱ ۰۹:۵۲

فکر نکنم خرج عربستان بیشتر از خرج ما تو سوریه و یمن و لبنان و عراق و ونزوئلا و ... باشه . ضمن اینکه اون اگه خرج میکنه مردمش هم در رفاه هستن ولی ما چی

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۱ ۱۰:۲۸

در آخر نتیجه گیری شما چیست؟ دنیا همین هست که می گویید. آیا بریم بزنیم بترکونیمشان؟ آیا بریم بجنگیم و بعد هم با توجه به اطلاعات نظامی که شما اعلام کردید برویم و نابود شویم؟ آیا با همین فرمان برویم و تحریم بمانیم و هر روز رنج و زجر بیشتر خود و مردم رو ببینیم؟ آیا بهتر نیست سه یا چهار موردی که مورد مناقشه هست در سیاست خارجی، نظامی و منطقه ای را با مذاکره حل کنیم و بدون پرداخت هزینه های زیاد و نابودی زیرساخت های کشور و افزایش فقر در جامعه، از زیر بار تحریم و جنگ احتمالی خارج شویم؟ شاید باید امتیاز هایی بدهیم ولی در عوض زیرساختها ساخته شود و کشور پیشرفت کند و در نهایت مردم زندگی راحتی داشته باشند. همین سوریه مطمئن باشید اگر کوچک ترین چراغ سبزی از آمریکا ببیند در چند ثانیه روابطش را با ایران قطع و خواستار خروج مستشاران نظامی ما از کشورش می شود. بیایید بزرگتر و جلوتر فکر کنیم و احساسی برخورد نکنیم.