• چهارشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۴ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94102313757
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

یادواره سرداران و 2000 شهید نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

یادواره سرداران و 2000 شهید نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

‌فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری یادواره سرداران و 2000 شهید نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان در بهمن‌ماه خبر داد.

‌فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری یادواره سرداران و 2000 شهید نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان در بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه سیستان و بلوچستان،سردار حسین رحیمی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان در تشریح برنامه‌های این یادواره گفت:نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی خود در برقراری نظم و امنیت جامعه و برخورد قاطع و مقتدرانه با قاچاقچیان مسلح و اخلالگران نظم عمومی،همواره در پیشانی و خط مقدم این ماموریت بوده است.

وی افزود:مجموعه انتظامی در اجرای این ماموریت خطیر و عظیم،شهدای عزیز و بزرگواری را برای تحقق امنیت پایدار در تمام نقاط کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان که به گفته مقام معظم رهبری،"تنگه احد"نظام است،تقدیم کرده است و با توجه به تاکیدات فراوان ایشان بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انتظامی استان، اقدامات خود را از یک سال گذشته برای برگزاری یادواره آغاز کرده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این که این یادواره در اواخر بهمن ماه سال جاری در زاهدان برگزار خواهد شد ،گفت:در این کنگره 1000خانواده شهیدا انتظامی و مرزبانی که عزیزان آن‌ها در این خطه از سرزمین ایران اسلامی برای استقرار امنیت به شهادت رسیده اند،شرکت خواهند کرد.

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با تلاش‌های صورت گرفته زندگینامه و خلاصه وضعیتی از این شهیدان به همراه تصاویر این عزیزان تهیه شده که طی چند روز آینده به چاپ خواهد رسید.

وی در ادامه گفت:رونمایی از "کتاب شهدای نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان" و همچنین پرده‌برداری از "یادمان شهید گمنام در ستاد انتظامی"از دیگر برنامه‌های اجرایی این یادواره به شمار می‌روند.

سردار رحیمی در بخش پایانی سخنان خود گفت:تلاش خواهیم کرد یاد شهدای عزیز این استان را که مظلومانه و غریبانه در این منطقه در دفاع از کشورمان به شهادت رسیده اند،زنده نگه داریم و رهروان خوبی برای این عزیزان والا مقام باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha