• شنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 00062013673
  • خبرنگار : 50184

سرمربی سابق تیم ملی اسکیت:

اسکیت‌بازان کرمانشاه در سطح ملی خواهند درخشید  

اسکیت‌بازان کرمانشاه در سطح ملی خواهند درخشید  

ایسنا/کرمانشاه سرمربی سابق تیم ملی اسکیت به وجود استعدادهای توانمند رده سنی پایه در اسکیت سرعت کرمانشاه اشاره کرد و گفت: تا چند سال آینده اسکیت بازان کرمانشاه در سطح ملی خواهند درخشید.

ابوالفضل مجیدی که به تازگی هدایت تیم اسکیت کرمانشاه را برعهده گرفته، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت های خوب اسکیت در کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین نیازها برای توسعه و رشد هر رشته ورزشی، داشتن زیرساخت مناسب است که در آن ورزشکاران به یادگیری و تمرین بپردازند که خوشبختانه در کرمانشاه چنین زیرساختی برای رشته اسکیت فراهم شده است.

وی ادامه داد: فاز اول پیست اسکیت کرمانشاه شرایط بسیار خوبی را دارد که امیدواریم با تکمیل مابقی پروژه شاهد رشد و ارتقای بیش از پیش این رشته در این استان باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی اسکیت افزود: باتوجه به این شرایط امیدواریم ظرف کمتر از یک سال آینده ورزشکارانی از کرمانشاه در سطح ملی داشته باشیم.

وی یادآورشد: در حال حاضر در رده سنی پایه شرایط بسیار خوبی بر اسکیت کرمانشاه حاکم است و امیدواریم از دل این استعدادها، برای تیم ملی کشورمان پشتوانه سازی کنیم.

مجیدی اضافه کرد: پس از چندسال کار کردن روی این استعدادها، شاهد درخشش آنها در سطوح ملی در بخش جوانان و بزرگسالان خواهیم بود.

ملی پوش اسبق اسکیت ایران بااشاره به تنوع رشته های زیرمجموعه این رشته، عنوان کرد: خوشبختانه استقبال از رشته اسکیت سرعت در کرمانشاه بسیار بالاست و حجم قابل توجهی ورزشکار در این رشته فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از نقاط قوت اسکیت در کرمانشاه وجود تعامل مثبت و سازنده بین مربیان با هیات مربوطه و اداره کل ورزش وجوانان استان است که در پیشبرد اهداف کمک کننده خواهد بود و اسکیت این استان را در مسیر ورزش قهرمانی موفق تر خواهد کرد.

مجیدی با تاکید براینکه داشتن نگاه علمی به ورزشی یک ضرورت برای رقابت ها در میادین بین المللی است، عنوان کرد: در کرمانشاه این نوع دیدگاه نسبت به اسکیت وحود دارد که می تواند جایگاه این رشته را ارتقاء ببخشد.

وی با بیان اینکه در طول هر ماه سه روز را در کرمانشاه خواهد بود، اعلام کرد: طی این مدت برنامه ها و آموزش هایی را به مربیان خواهیم داشت و از آنها می خواهیم که آن را پیاده سازی کنند و برآیند اجرای برنامه را از این مربیان می خواهیم.

سرمربی تیم ملی اسکیت مردان در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت می توان جایگاه خوبی را برای اسکیت کرمانشاه در کشور در چندسال آینده ترسیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha