• چهارشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 00062044512

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز:

دوران دفاع مقدس سرشار از ویژگی‌های فرهنگی است

دوران دفاع مقدس سرشار از ویژگی‌های فرهنگی است

ایسنا/فارس فرماند سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز گفت: دوران دفاع مقدس، سرشار از ویژگی‌های فرهنگی غنی بوده و از ارزشمندترین دوره‌های تاریخی ایران اسلامی است.

سرهنگ غلامعلی احمدی‌جابری چهارشنبه 16 شهریور در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس شمال غرب شیراز، گفت: دفاع مقدس در واقع فرهنگ غنی و ذخیره ارزشمند دوران انقلاب اسلامی است و این دوران سرنوشت ساز باید فرزندان و آحاد مردم بدانند با تکیه برایمان و وعده الهی بر دشمنان توانستیم غلبه پیدا کنیم.

این مقام نظامی سپاه در شیراز خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با همکاری ادارات مستقر در شمال غرب شیراز با محوریت پایگاه‌های بسیج، تدوین شده و اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال "ما مقاوم هستیم" است، گفت: مهمترین رسالت بسیج انجام اقدامات تربیتی و پرورشی ویژه نسل جوان است لذا با محوریت حوزه بسیج دانش آموزی و با همکاری آموزش پرورش، به دنبال تدوین و اجرای برنامه‌هایی در مدارس خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز نیز در این جلسه گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام مردم، از ثمرات دوران دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، بر لزوم اجرای برنامه‌هایی ویژه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با هدف آشنایی هرچه بیشتر آنان با دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و همچنین معرفی ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین ابعاد مختلف رخدادهای مهم انقلاب اسلامی، طی هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

حاجی‌پور با بیان اینکه باید پایگاه بسیج محور اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشد، برنامه‌های مد نظر این هفته را حرکتی در راستای جهادتبیین توصیف و اضافه کرد: نقطه مشترک همه مسئولان و ملت ایران مقابله جدی با زورگویی‌ها به ویژه در موضوع مباحث هسته‌ای و دفاعی کشور است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha