• یکشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 00062059798
  • خبرنگار : 50093

موسوی: موفقیت نیان سخت است، اما نشدنی نیست

موسوی: موفقیت نیان سخت است، اما نشدنی نیست

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: نیان الکترونیک حدودا ۳ هفته است که تشکیل شده و تمرین دارد، به همین خاطر کار سختی در سال نخست داریم.

سید محمد موسوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیوستنش به تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد اظهار کرد: امسال ترجیح می‌دادم که خارج از ایران والیبال بازی کنم و پیشنهادات خوبی نیز داشتم، اما برای هر یک از پیشنهادات اتفاقاتی رخ داد و نهایی نشد.

وی افزود: تجربه بازی کردن در مشهد را داشتم و چالش جدیدی برایم محسوب می‌شود. مطابق روال گذشته همیشه در تیم‌هایی که شانس قهرمانی داشتند بازی می‌کردم، اما تیم مشهد در سال ۹۷ برای اینکه خودش را ثابت کند می‌جنگید، شرایط نیان در سال جاری نیز همین است و یک چالش جدید و حرکت روبه‌جلو برایم محسوب می‌شود. در مشهد خاطرات خوبی داشتم و در سال ۹۷ نیز نتیجه خوبی نیز کسب کردیم، امیدوارم امسال هم فصل خوبی همانند سال ۹۷ در پیش باشد.

بازیکن تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در خصوص شرایط خودش خاطرنشان کرد: هنوز ۲ تا ۳ هفته دیگر برای آمادگی کامل زمان لازم دارم، اما قطعا از هفته آینده برای نیان بازی خواهم کرد. پس از اردوی تیم ملی که حدود ۲ ماه از آن گذشته دیگر تمرین والیبال نداشته‌ام. جایی هم نبوده که تمرین داشته باشم، از همین رو کمی زمان می‌برد تا به آمادگی کامل برسم.

موسوی در مورد شرایط نیان الکترونیک عنوان کرد: در لیگ امسال تیمی وجود ندارد که سرتر و قدرتمندتر از سایر تیم‌ها باشد. هر تیمی که بتواند خوب تمرین کند و با تاکتیک بهتر و کم‌اشتباه‌تر بازی کند می‌تواند قهرمان شود. نمی‌خواهم بگویم که قهرمان می‌شویم، چون نیان الکترونیک در نخستین سال حضور خود در لیگ خیلی دیر تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تمام تیم‌ها تقریبا ۳ ماه است که تمرین دارند و بازی‌های تدارکاتی زیادی داشته‌اند، اما این تیم حدودا ۳ هفته است که تشکیل شده و تمرین می‌کند. امیدوارم هرچه زودتر به شرایط مدنظر خود برسیم. شرایط برای موفقیت سخت است، اما نشدنی نیست. در سال ۹۷ نیز تقریبا چنین تیمی داشتیم، اما توانستیم سومی ایران را از آن خود کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha