• شنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 00062063006
  • خبرنگار : 50187

مقصد اصلی بارهای استان کرمان کجاست؟

مقصد اصلی بارهای استان کرمان کجاست؟

ایسنا/کرمان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان مقصد اصلی بارهای استان را به ترتیب استان‌های کرمان، هرمزگان، یزد، خوزستان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان عنوان کرد.

مسلم سمندری در تشریح وضعیت جمل و نقل باری استان کرمان در سال جاری از حمل حدود ۱۷ هزارو ۵۰۰ تن کالا از مبدأ استان کرمان در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: چرخه صنعت حمل و نقل کالا  یکی از ابزارهای لازم و ضروری است که نقش عمده ای در تحقق و دستیابی به رشد اقتصادی ایفا می کند

سمندری با اشاره به این که در حال حاضر بالغ بر ۱۷ هزار و ۲۰۰ راننده در حوزه جابجایی کالا فعالیت دارند، افزود: در نیمه نخست امسال  حدود ۱۷ هزارو ۵۰۰ تن کالا از مبدأ استان کرمان به اقصی نقاط کشور حمل شده است که این امر نشان از ظرفیت شرکت‌ها، رانندگان و ناوگان حمل و نقل کالای استان دارد.

وی با بیان این که تعداد بارنامه های صادره توسط  ۲۰۰ شرکت حمل و نقل کالای فعال در استان کرمان صادرشده است، افزود:  ۱۷۰ درصد از کالاها بصورت درون استانی و ۱۹۰ درصد آن بصورت برون استانی حمل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن، گندله، آهن اسفنجی، کنستانتره سنگ آهن، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم ازکامیون، کامیونت و تریلر، تحت پوشش ۲۰۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سمندری مقصد اصلی بارهای استان کرمان را به ترتیب استان‌های کرمان، هرمزگان(بندرعباس)، یزد، خوزستان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان عنوان کرد و گفت: شهرستان های سیرجان، کرمان و زرند به ترتیب رتبه های اول تا سوم مبدأ بارهای استان را در شش ماهه نخست امسال بخود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۷ ۰۲:۱۴

سلام خدمت اقای سمندری که زحمات زیادی را دراین خدمات دهی را انجام میدهند .باتوجه به این زحماتی که به رانندگان ومالکان متحول شده است خدمت مردم هم عرض نمایند هیچگونه خدماتی را نسبت به این شغل از طرف دولت به این قشر را شامل نمیشودفقط به امید اول خدا بعد خودشان این خدمات را به کشور می کنند.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۷ ۰۸:۵۷

سلام شما صبر داشته باشید همه ی مشکلات انشاالله حل میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۷ ۱۵:۳۴

ای کاش برکات این همه کالا هم نصیب ساکنان همان شهرهایی که اشاره فرمودید می‌شد (منظورم شهرهای مبدأ هست مخصوصا زرند)

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۷ ۱۶:۴۷

۱۷۰ درصد از کالاها بصورت درون استانی و ۱۹۰ درصد آن بصورت برون استانی حمل شده است. 360 درصد عالیه!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۷ ۱۶:۵۶

با سلام خدمت آقای سمندری کاش فکری به حال میدان بیرم آباد و شرکت های مسافربری مسیر کرمان جیرفت و کرمان بم میکردند.گناه رانندگان بین شهری این مسیر چیست که باید با سواری شخصی و مدیران شرکتهای مذکور گلستان و گل یاس باشند که فقط فکر منافع شخصی خودشان هستند.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۷ ۲۲:۴۴

سلام و خسته نباشید، طبق گفته جناب سمندری یعنی سهم هر راننده بطور متوسط یک تن بار در شیش ماه بوده و با دستمزد حمل یک تن باید شیش ماه زندگی کند؟؟؟؟ و در ضمن سوالی داشتم ۱۷۰ درصد و ۱۹۰ درصد یعنی چی؟؟ شاید ریاضی من خیلی ضعیفه..

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۸ ۱۵:۲۷

سلام معلوم میشه بیسوادی در تمام سطوح رایج هست کسی که میگه 170 و 190 درصد را باید بزارن اکابر درس بخونه نه مدیریت کالای یک استان را به دستش بدن.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۸ ۱۲:۵۸

جناب سمندری عزیز میزان تره بار ارسالی از شهرستان رودبار تو دوماه اول سال که به تمامی استانها و مرزهای کشور که رتبه نخست کشوری داشته.چجوری حساب کردین که زرند و کرمان و سیرجان سه شهرستان اول بودن.یه فکری هم خواهشاً به فکر خط اتوبوس رودبار کرمان بکنید به اندازه اتوبوس تهران باید کرایه سواری بدیم تا برسیم کرمان.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۲ ۲۰:۰۷

دقیقا اسمی از صیفی جات، جنوب استان و خرمای بم برده نشد شهرستانهای رودبار، کهنوج، عنبراباد جیرفت، بم نرماشیر ریگان فهرج جز استان کرمان نیاورده