• شنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 00062133683
  • خبرنگار : 50377

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران:

استادیوم ورزشی هفت تیر بابل به ۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

استادیوم ورزشی هفت تیر بابل به ۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ایسنا/مازندران سرپرست ورزش و جوانان مازندران، سرانه فضای ورزشی استان ۱.۳متر مربع دانست و گفت: این سرانه در شهرستان‌ها مختلف است که در شهرستان بابل ۶.۲ متر مربع است، گفت: ۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری استادیوم هفت تیر بابل نیازمندیم که ۱۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است که ۱۸ میلیارد تومان دیگر باقی مانده است.

 عادل عالیشان امروز در جلسه بررسی پروژه‌های ورزشی شهرستان بابل که با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران در فرمانداری بابل برگزار شد، خاطرنشان کرد: در استان مازندران ۵۲ هیات ورزشی استانی و ۸۰۰ هیات شهرستانی در حال فعالیت است.

  وی با اشاره به اینکه برای توسعه ورزش باید تلاش شبانه روزی داشته باشیم، ادامه داد : ۱۷۰ هزار ورزشکار آماتور و حرفه‌ای و ۲۵۰۰ باشگاه خصوصی در مازندران داریم که بیش از ۵۰۰ مدال را سالانه ورزش استان کسب می‌کند.

 سرپرست ورزش و جوانان مازندران، سرانه فضای ورزشی استان ۱.۳متر مربع دانست و گفت: این سرانه در شهرستان‌ها مختلف است که در شهرستان بابل ۶.۲ متر مربع است .

 عالیشان با اعلام اینکه به لحاظ تنوع در مدال آوری، بابل به شهر المپیکی مشهور است، تصریح کرد: شهرستان بابل دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است و ۱۵ هزار ورزشکار سازمان‌دهی شده دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، یادآور شد : در شهرستان بابل تیم فوتبال دسته اولی دریا کاسپین داریم که رقیب تیم لیگ برتری نساجی بوده است.

 این مسئول با اشاره به اینکه فوتبال در بابل حال و هوای خاص دارد، افزود: ۱۱ تیم در لیگ‌های مختلف از بابل حضور دارند و ۳۳ مدال تاکنون توسط ورزشکاران بابلی در مسابقات مختلف کسب شده است.

 وی گفت : ۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری استادیوم هفت تیر بابل نیازمندیم که ۱۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است که ۱۸ میلیارد تومان دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha