• دوشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400010903325
  • خبرنگار : 50228

واکنش معاون اداره‌کل ورزش خوزستان به برگزاری دوره‌های آموزشی غیرمجاز

واکنش معاون اداره‌کل ورزش خوزستان به برگزاری دوره‌های آموزشی غیرمجاز

ایسنا/خوزستان معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تنها هیات های ورزشی با هماهنگی بین فدراسیون و اداره کل ورزش مجاز به برگزاری دوره های آموزشی هستند و اگر غیر از این نیز فردی اقدام به برگزاری دوره آموزشی کند، از نظر ما آن دوره منسوخ بوده و جایگاهی ندارد و گواهینامه صادر نیز غیرقانونی است.

ابراهیم نصیری در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به فراخوان ثبت نام برگزاری یک دوره آموزش عملی حرکات دمبل و هالتر بدنسازی در اهواز، اظهارکرد: متاسفانه برخی افراد به صورت غیرقانونی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می کنند، در حالی که هیات های ورزشی با اخذ مجوز از فدراسیون های مربوطه و مرکز آموزش اداره کل ورزش استان، برگزار کننده دوره های آموزشی هستند. پس اگر غیر از این نیز فردی اقدام به برگزاری دوره آموزشی کند، از نظر ما آن دوره منسوخ بوده و جایگاهی ندارد. همچنین مطابق با آیین نامه وزارت ورزش، گواهینامه های صادره غیرقانونی است و اعتباری نخواهد داشت.

وی بیان کرد: پیش از این نیز دوره های این چنینی در استان برگزار شده بود که البته برخورد کردیم و اعلام هم کرده بودیم که چنین دوره هایی غیرقانونی است. اکنون نیز مطمئنا برخورد لازم را خواهیم داشت. ضمن این که از مربیان و جامعه ورزش می خواهم که در این دوره های آموزشی ثبت نام نکنند و مسئولیت اتفاقاتی هم که رخ می دهد، با مسئول برگزاری دوره است و حتما فرد برگزارکننده به مراجع قضایی و ذیصلاح معرفی خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: آموزش برای ما امری بسیار حیاتی و مهم است و مطمئنا اجازه دخل و تصرف غیرقانونی با القاب و عناوین مختلف در این حوزه را نمی دهیم. بازهم تاکید می کنم که دوره های آموزشی حتما باید با هماهنگی هیات های ورزشی بین فدراسیون و اداره کل ورزش باشد. بنابراین توصیه می کنم افراد به دوره هایی که زیر نظر هیات ها نیستند، اعتماد نکنند و ثبت نامی صورت نگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha