• سه‌شنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400011003529
  • منبع : نمایندگی همدان

‏۳۸ خانه ورزش روستایی در ملایر احداث و افتتاح شد

‏۳۸ خانه ورزش روستایی در ملایر احداث و افتتاح شد

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با بیان اینکه تاکنون ۳۸ خانه ‏ورزش روستایی در سطح روستاهای ملایر احداث شده است، گفت: به مناسبت ‏هفته جوان، خانه ورزش روستایی در روستای قشلاق از توابع بخش سامن ‏افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.‏

 حمید رضا سپهری نیا در گفت‌و گو با ایسنا، افزود: به همت هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان و همکاری بخشداری، مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش سامن و دهیاری و شورای روستای قشلاق سی و ششمین خانه ورزش روستایی به مناسبت گرامیداشت هفته جوان با هدف بهره‌مندی جوانان روستایی از خدمات ورزشی و ایجاد نشاط و شادابی در بین آنها افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اظهارکرد: از زمین والیبال این روستا نیز توسط مسئولین بازدید به عمل آمده است و نواقص و مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت تا در آینده نسبت به رفع آنها از سوی کارشناسان مربوطه اقدام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه همچنین اهالی روستای قره‌تگینی از توابع بخش مرکزی شهرستان ملایر صاحب خانه ورزش روستایی شدند، گفت: سی و هفتمین خانه ورزش روستایی در روستای قره تگینی از توابع بخش مرکزی در عید نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان (عج) افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سپهری‌نیا خاطرنشان کرد: خانه‌های ورزش روستایی در جذب جوانان روستایی به ورزش و ایجاد انگیزه قهرمان پروری نقش مهمی را ایفا می‌کنند و در به ثمر رساندن اهداف ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی مطلوب و اثرگذار هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خانه‌های ورزش روستایی، راهی برای مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان روستایی به شمار می‌روند، افزود: سی و هشتمین خانه ورزش روستایی در روز دوازدهم فروردین ماه، به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران، در روستای رضوان کده افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: جوان، سنبل نشاط و شادابی است و ورزش یکی از ابزارهایی مهمی است که جوان را به سوی همین نشاط و شادابی همراه با سلامتی و تندرستی سوق می‌دهد.

سپهری‌نیا ادامه داد: بهره‌مندی جوانان روستایی از خانه‌های ورزش روستایی باعث جذب آنها به ورزش و ایجاد انگیزه قهرمان پروری در روستاها می‌شود که در آینده استعدادهای بالقوه ای را تحویل جامعه ورزش شهرستان و استان می‌دهد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha