• جمعه / ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400011304914
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه اردستان:

اشتغال جوانان و رفع موانع تولید در اولویت باشد

اشتغال جوانان و رفع موانع تولید در اولویت باشد

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان با بیان اینکه مسئولان در سال جدید بیشتر در خدمت مردم باشند، گفت: تامین معیشت مردم، برطرف شدن گرانی، ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع موانع تولید باید از مهمترین برنامه های مسئولان در سال ۱۴۰۰ باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار کرد: روز جمهوری اسلامی یک روز پرافتخار در کشور است که بیش از ۹۸ درصد مردم به آن رای دادند. امیدواریم مسئولان جمهوری اسلامی خدمات صادقانه بیشتری را به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به روز ۱۳ فروردین که به نام روز طبیعت شناخته می شود، افزود: طبیعت و حفظ آن سرمایه اصلی همه نسل‌ها است و مردم در روز طبیعت زباله‌های خود را در دامن طبیعت رها نکنند و حتی با همراه داشتن کیسه‌هایی زباله موجود در طبیعت و پسماند ها را جمع آوری کنند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اردستان تصریح کرد: انسان همواره باید امانت دار نعمت هایی که خداوند به آن عطا کرده باشد و کسی حق ندارد نسبت به سلامت خود بی تفاوت باشد و باید با کسانی که سلامت جامعه را تهدید می کنند برخورد منتقدانه داشته باشیم. کسانی که به کرونا مبتلا هستند و با بی توجهی وارد یک جمع می شوند در واقع فعل حرام انجام داده اند.

دهشیری با تقدیر از مجاهدت های کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: این روزها با شیوع دوباره ویروس کرونا کادر زحمت کش درمان بیش از ظرفیت و توان خود در حال خدمات رسانی هستند. از مردم می‌خواهیم که توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و بیش از این  کادر درمان را به زحمت و خطر نیندازند.

وی با اشاره به استقبال مساجد برای آماده سازی ماه رمضان، گفت: امسال مناطقی که در وضعیت عادی ویروس کرونا قرار دارند می توانند مساجد را برای نماز و ادعیه آماده کنند و از فیوضات ماه رمضان برخوردار شوند، امیدواریم همه مردم بتوانند ارتباط خود را با مساجد حفظ کنند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه مسئولان در سال جدید بیشتر در خدمت مردم باشند، گفت: سال ۹۹ با  فراز و نشیب‌هایش گذشت، اما در سال ۱۴۰۰ باید تامین معیشت مردم، برطرف شدن گرانی، ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع موانع تولید از مهمترین برنامه های مسئولان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha