• شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400012816225
  • خبرنگار : 50311

برگزاری ۲۸ وبینار تخصصی در جهاددانشگاهی کهگیلویه ‌و بویراحمد طی سال ۹۹

برگزاری ۲۸ وبینار تخصصی در جهاددانشگاهی کهگیلویه ‌و بویراحمد طی سال ۹۹

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه ‌و بویراحمد از برگزاری ۲۸ وبینار تخصصی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، کارآفرینی و مسایل روز در این نهاد انقلابی در سال ۹۹ خبر داد.

ایمان اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مدیران کل و معاونین نهادهای فرهنگی، افزود: با توجه به لزوم حضور مستمر جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های استان اقداماتی از قبیل رایزنی جهت حضور و فعالیت در دفاتر دانشگاهی به صورت محدود، ارتباط مستمر با کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌ها و ارتباط مستمر با انجمن‌ها و کانون‌های دانشگاه‌ها به صورت محدود صورت گرفته است.
وی با اشاره به برنامه‌های هماهنگ در سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: برنامه‌هایی از جمله برگزاری طرح ملی دانشجو معلم قرآن کریم، برگزاری دو دوره اردوی جهادی در قالب طرح مهرباران، شانزدهمین دوره اردوی ایران مرز پرگوهر، مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران، در سال ۹۹ انجام شده است.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه ‌و بویراحمد درخصوص برنامه‌های ویژه جهادگران در سال ۱۳۹۹ بیان کرد: برگزاری  مراسم زیارت عاشورا در جوار شهدای گمنام، اهدای خون، مسابقه تیراندازی در تیپ ۴۸ فتح استان، تجدید پیمان با شهدا و مسابقه کتابخوانی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.
اکبری در ادامه به تشکیل کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان بزرگداشت دهه فجر از سوی استانداری اشاره و تصریح کرد: پیرو این کارگروه که متشکل از رؤسا و معاونین فرهنگی دانشگاه‌های استان بود، ۴ برنامه فرهنگی با کیفیت با موضوعات ایام الله دهه فجر توسط جهاددانشگاهی برگزار شد.
وی با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۹۹ خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این حوزه و با همکاری بنیاد نخبگان استان بیش از ۱۲ وبینار در حوزه آسیب‌های اجتماعی، ۴ وبینار تخصصی در حوزه کارآفرینی و ایده پردازی و بیش از ۱۲ وبینار با موضوعات روز برگزار شده است.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه ‌و بویراحمد در خصوص اولویت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: تاسیس سازمان دانشجویان ایران و عضوگیری از دانشجویان تمامی دانشگاه‌های استان، حفظ ارتباط مستمر با دانشجویان، کانون‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌ها، کارکنان و اساتید صاحب نفوذ و تاسیس باشگاه دانشجویان محیط زیست ایران از اولویت‌های مهم این نهاد است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha