• پنجشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400032014766

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی:

هیچ دوره‌ای به اندازه امروز، تبلیغات منفی علیه کشور وجود نداشته است

هیچ دوره‌ای به اندازه امروز، تبلیغات منفی علیه کشور وجود نداشته است

ایسنا/خراسان رضوی مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام، مردم و سازوکار انتخابات در هیچ دوره‌ای به اندازه زمان کنونی نبوده است.

مدیر کل اطلاعات در دیدار مدیران و اهالی فرهنگ خراسان اظهار کرد: در طول نظام جمهوری اسلامی که دشمنان علیه آن فعالیت می‌کردند، هیچ سالی به اندازه وضعیت فعلی تبلیغات علیه کشور را منسجم و متمرکز ندیده‌ام؛ به طوری که فقط عربستان سعودی به عنوان یکی از کشورهایی که با ایران دشمن است، ۷۳۰ رسانه مختلف دیداری، شنیداری دارد و شبانه روز علیه ما فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه هنر بدون فرهنگ فاقد هویت و فرهنگ نیز بدون هنر فاقد ابزار است، افزود: هنرمند و فرهنگی باید ارزش‌ها، اصول، اعتقادات و فرهنگ عمیق و نهادینه شده در کشور را به نمایش بگذارند.

مشاور وزیر اطلاعات گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۲ سال در چند مرحله از جمله کودتا، حمله طبس، جنگ تحمیلی هشت‌ ساله و اتفاقات دیگر دست مهره‌های آمریکایی‌ها را از کشور قطع کرده و باعث استقلال کشور شده است.

این مقام امنیتی افزود: در موضوع هسته‌ای ما هم حق خودمان را تثبیت کردیم و هم پروژه امید هسته‌ای را از دستگاه‌های غنی‌سازی نسل یک و ۲ به نسل ۶ و هفت و غنای ۶۰ درصد رساندیم. در این سال‌ها نیز در جنگ سخت و در فعالیت و مذاکرات دیپلماسی پیروز شده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی بعد از پشت سر گذاشتن جنگ سخت، جنگ دیپلماتیک و احقاق حقوق در مجامع بین‌المللی به عنوان یکی از پرتهدیدترین کشورهای دنیا به حساب می‌آید اما ایران بیشترین امنیت را دارد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با تشریح جنگ‌های سخت دشمنان علیه ایران در طول چهار دهه گذشته و همچنین جنگ اقتصادی سه سال پیشین ادامه داد: در حال حاضر ما وارد کارزار جنگ نرم شدیم و آن جنگ تبلیغاتی است.

مشاور وزیر اطلاعات با اشاره به تجلیل مردم از سردار سلیمانی، این مساله را ناشی از عملکرد موفق جریان هنر دانست و تاکید کرد: دشمنی که در همه حوزه‌ها شکست خورده، اول می‌خواهد انتخابات را بزند و بعد دست نشانده‌ها را بازگرداند. به همین دلیل امروز بین یک دوراهی هستیم؛ یا باید تن دهیم به حکومت مردمی که به اتکای رای مردم و خواسته و اراده مردم باشد یا به حکومت دست نشانده‌ها.

وی در ادامه با تشریح سناریوی دشمنان برای ایجاد افراد دست‌نشانده در ایران گفت: دست‌نشانده‌ها در روز اول نمی‌گویند دست‌نشانده‌ایم بلکه با تخطئه وضع موجود قدرت را به دست می‌گیرند و در ادامه مقابل مردم می‌ایستند؛ مانند آنچه در مصر یا چند کشور دیگر رخ داد.

مدیر کل اطلاعات استان خطاب به هنرمندان تاکید کرد: هنرمند باید از اراده و انگیزه ملی حرف بزند و با ابزارهایی چون شعر، سخن، دکلمه، فیلم، تئاتر و... این موضوع را به مخاطب خود برسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha