• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400032316270
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی:

سوءمدیریت‌ها مانع از مشارکت حداکثری در انتخابات نشود

سوءمدیریت‌ها مانع از مشارکت حداکثری در انتخابات نشود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: نباید سوءمدیریت و ضعف مدیریت مدیران و دولت‌های گذشته مانع از مشارکت حداکثری در انتخابات شود.

سیف‌الله مطلبی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های محسن رضایی، اظهار کرد: آبادانی و رفع محرومیت، حق همه استان‌ها از جمله چهارمحال و بختیاری است که این نگاه در برنامه‌های این نامزد انتخاباتی وجود دارد و به آن‌ توجه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این کاندیدا در تمامی امور از افراد توانمند با سلایق مختلف در استان‌ها استفاده می‌کنند، افزود: هر فردی که دارای توانمندی‌های منحصر به‌ فرد باشد، این نامزد انتخاباتی از توانایی آن‌ها استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عمده برنامه‌های محسن رضایی مباحث اقتصادی است، تصریح کرد: این کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، مسائل و مشکلات کشور را رصد کرده و راه برون‌رفت از آن‌ها را می‌داند.

مطلبی در ادامه توجه به رابطه تجاری با همسایگان کشور را از دیگر برنامه‌های این نامزد انتخاباتی بیان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه، می‌توان اتحادیه‌ای به‌منظور روابط تجاری با همسایگان تشکیل داد تا همکاری‌های نزدیک با آن‌ها صورت گیرد، همچنین سیستم مبارزه با فساد در دولت رضایی آنی و لحظه‌ای خواهد بود که سازوکارها در این راستا نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به آمار بالای تعداد بیکاران در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: یکی از مباحث به منظور کاهش آمار بیکاری، استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان از جمله بحث گردشگری و میراث فرهنگی است که در این راستا محسن رضایی برنامه‌هایی دارند، همچنین در زمینه کشاورزی و صنعتی دنبال برنامه‌هایی به منظور ایجاد اشتغال جوانان با سازوکارهای لازم هستند، از طرفی باتوجه به برنامه‌هایی که دولت‌های موفق در زمینه ایجاد اشتغال داشتند، از آن‌ها برای توسعه و کاهش آمار بیکاری استفاده در این استان خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، خاطرنشان کرد: همواره از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، بحث مشارکت نکردن در انتخابات مطرح بوده، اما شرایط امروز متفاوت است، البته نباید سوءمدیریت و ضعف مدیریت مدیران و دولت‌های گذشته مانع از مشارکت حداکثری در انتخابات شود.

وی گفت: اگر می‌خواهیم کشوری قدرتمند داشته باشیم باید مردم در تمام عرصه‌ها از جمله انتخابات حضور فعالی داشته باشند، از طرفی اگر در این عرصه شرکت نکنیم، افرادی ضعیف و ناتوان روی کار می‌آیند، بنابراین باید با هوشیاری و انتخاب هوشمندانه در عرصه انتخابات حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha