• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400032417721
  • منبع : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اجرای طرح رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی

اجرای طرح رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی

دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام کرد: با هدف ارتقای فعالیت‌های حرفه‌ای کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، عدالت شغلی و جلوگیری از انحصار بازار کار تبلیغات، طرح رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ایران را با مشارکت انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی در این دفتر اجرا می‌کند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی یکی از مطالبات اصلی فعالان صنفی است که طرح اجرایی آن با همکاری و مشارکت هیأت رئیسه انجمن صنفی تبلیغات، پیشکسوتان و فعالان حوزه تبلیغات تدوین و نهایی شده و در روزهای آینده با انتشار فراخوان رتبه‌بندی، اجرای این طرح آغاز خواهد شد.

بر همین اساس، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران و پیشکسوتان و فعالان حوزه تبلیغات براساس شاخص‌ها و معیارهای حرفه‌ای، علمی و کارکردی به عنوان اعضای اصلی درباره رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی اقدام خواهند کرد و دبیرخانه کارگروه رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی نیز در دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، راه اندازی می‌شود. 

دبیرخانه این کارگروه به زودی با انتشار نخستین فراخوان با دعوت از همه کانون‌ها برای شرکت در طرح رتبه‌بندی شرایط ارسال مدارک و تکمیل فرم‌های خوداظهاری را اعلام خواهد کرد.

بنا بر طراحی انجام شده در فاز نخست رتبه‌بندی، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان تهران مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در مرحله بعد این طرح در دیگر استان‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.