• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400040201531

رسیدن به شرایط بهتر در زمینه کرونا نیازمند تلاش و جدیت همگانی است

رسیدن به شرایط بهتر در زمینه کرونا نیازمند تلاش و جدیت همگانی است

ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه رسیدن به شرایط بهتر در زمینه کرونا نیازمند تلاش و جدیت همگانی است اظهار کرد: تضمین امنیت و سلامت انتخابات قابل تقدیر بود.

 استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم طی سخنانی با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر در شرایط کرونایی اظهار کرد: همه ی مسئولان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات، در راستای عمل به وظایف قانونی خود تعامل ویژه با یکدیگر داشتند.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، تأمین امنیت و سلامت مردم در انتخابات را ستودنی توصیف و تصریح کرد: میزان مشارکت مردم استان قم در این دوره از انتخابات، بالاتر از میانگین کشوری بود.
استاندار قم در ادامه با اشاره به بهبود شرایط استان قم و تغییر وضعیت این شهر از نارنجی به زرد ادامه داد: تحقق این مهم نتیجه ی همکاری مردم و تدابیر نظارتی مسئولان است.
سرمست با تاکید بر جدی تر شدن نظارت ها در راستای تغییر شرایط کرونایی قم به وضعیت آبی و پرهیز از ساده انگاری کرونا خاطرنشان کرد: کمیته ی نظارت ستاد بحران استان بایستی با قاطعیت و نظارت جدی و با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضا، شرایط را برای رسیدن به وضعیت مطلوب فراهم نماید.
وی همچنین با اشاره به میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در گروه های هدف گفت: خوشبختانه قم در زمینه رعایت شیوه نامه ها از میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد؛ اما برای حفظ دستاوردها در این بخش، نیازمند تلاش و جدیت بیشتری هستیم.
مقام عالی دولت در استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و افزایش مصرف برق و آب خواستار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دستگاه های فرهنگی و خصوصا صدا و سیما به شهروندان در راستای صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف شد.
استاندار قم آلودگی هوا و ریزگردها را نیز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سازمان محیط زیست باید ضمن اهتمام به اجرای آیین نامه های مرتبط، کاهش خطرات ناشی از آلودگی هوا را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha