• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400040201625

سوداگران دو ماشین شهرداری قم را حین خدمت، آتش زدند

سوداگران دو ماشین شهرداری قم را حین خدمت، آتش زدند

ایسنا/قم مدیر منطقه 6 شهرداری قم گفت: دو خودروی شهرداری قم که با حضور نماینده نیروی انتظامی در حال رفع تصرف در اراضی کشاورزی بودند، توسط سودجویان به آتش کشیده شد.

سیدرضا حسینی با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده قلعه صدری اظهار کرد: صبح امروز با هماهنگی و دستور دادستان برای جلوگیری از ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تصرفات اراضی موقوفه و شکایات مردمی با هماهنگی و حضور یگان حفاظت جهاد کشاورزی و یگان امداد نیروی انتظامی احکام مربوط به این ساخت و سازها اجرا شد.

وی با اشاره به شکایت متعدد مردم منطقه از این ساخت و سازهای غیرمجاز و حضور اراذل و اوباش در این محدوده تصریح کرد: پس اجرای حکم و تخریب بناهای غیرمجاز، در مسیر بازگشت مسیر تردد نیروهای شهرداری با آتش زدن لاستیک مسدود شده و با حمله تعدادی از اراذل و اوباش اجیرشده توسط افراد منتفع از این ساخت و سازها، تعدادی از نیروهای شهرداری مورد ضرب وشتم قرار گرفته و در بیمارستان بستری شدند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: همچنین این افراد با آتش زدن لاستیک و پاشیدن بنزین به سمت پرسنل شهرداری متاسفانه دو دستگاه از ماشین آلات شهرداری را به آتش کشیدند و به تعدادی از ناوگان نیز آسیب رساندند.

وی تصریح کرد: موضوع حادثه به اطلاع دستگاه قضائی رسیده و در دست پیگیری است.

طبق قانون «منع فروش اراضی کشاورزی و غیر مسکونی برای امر مسکن» هر گونه نقل و انتقال و فروش اراضی کشاورزی و خارج از محدوده قانونی شهر برای کاربری‌های معارض غیر قانونی و ساخت و ساز در این اراضی هم ممنوع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha