• چهارشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400041611782
  • منبع : نمایندگی همدان

استاندار همدان خبر داد:

همکاری استانداری همدان با ستاد اجرایی فرمان امام برای ایجاد سالانه ۵ هزار شغل جدید در استان

همکاری استانداری همدان با ستاد اجرایی فرمان امام برای ایجاد سالانه ۵ هزار شغل جدید در استان

ایسنا/همدان استاندار همدان از ایجاد سالانه پنج هزار شغل با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام در استان خبر داد.

سیدسعید شاهرخی صبح چهارشنبه ۱۶ تیرماه با حضور در مراسم آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری برای اجرای طرح‌های اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان همدان، اظهار کرد: ایجاد ۱۵ هزار شغل در استان همدان آن هم در زمانی که مردم با مشکلات متعددی از قبیل کرونا درگیر بودند، اقدام قابل تقدیر و تحسینی بود که از طرف ستاد اجرایی فرمان امام، انجام شد.

شاهرخی با اشاره به کمک‌های این ستاد در شرایط بحرانی به استان‌های کشور، تصریح کرد: هرجایی در کشور مردم به بحرانی برخوردند، بلافاصله ردپای کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام در آن دیده شده‌است.

وی دلیل شهرت و شناخت ستاد اجرایی فرمان امام در بین مردم را خدمات ارزندۀ این ستاد به محرومان قلمداد کرد و ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی و اجرای پویش‌های مختلف در مناطق محروم استان، کاری کرده که این روزها همه مردم، ستاد اجرایی فرمان امام را به خوبی می‌شناسند و با آن ارتباط برقرار کرده‌اند و پیگیر دستاوردهای این ستاد در عرصه‌های مختلف مانند تولید واکسن کرونا هستند.

شاهرخی در ادامه ضمن اشاره سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان همدان و همچنین تفاهم‌نامه‌ایی که امروز با ستاد اجرایی فرمان امام منعقد شد، توضیح داد: ظرفیت استان به تفکیک هر شهرستان مشخص شد و براساس این مطالعات پروژه‌هایی تعریف شد تا براساس آن سالانه پنج هزار شغل جدید در استان ایجاد شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، صبح چهارشنبه ۱۶ تیرماه در مراسمی با حضور محمد مخبر "رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)"، مدیران عامل بنیاد برکت، گروه اقتصادی تدبیر، مؤسسه دانش‌بنیان برکت و سیدسعید شاهرخی (استاندار همدان) و هیأت همراه، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری برای اجرای هزاران طرح اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان همدان برگزار شد.

کلیات این برنامه اجرای ۲.۱۵۶ طرح‌ اقتصادی، زیربنایی، حمایتی، اجتماعی، آموزشی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲۲.۱۸۸ میلیارد ریال است که با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۱۴ هزار نفر اشتغال ایجاده شده و به رفع محرومیت در مناطق محروم و توسعه بخش‌های زیربنایی و بهداشت و درمان استان کمک میکند.

توانمندسازی اقتصادی از طریق اجرای ۱.۵۳۰ طرح کوچک و متوسط، اجرای حداقل ۶ طرح‌ بزرگ اقتصادی، اجرای ۴ طرح جامع دانش‌بنیان، اجرای ۶۱۴ پروژه ‌زیربنایی و عمرانی، اجرای ۲۰.۴۵۰ طرح حمایتیِ معیشتی، بهداشتی و ورزشی و مشارکت ۳۰ درصدی در هزینه بیمه منازل روستایی بخشی از مفاد اصلی این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha