• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400042820164
  • خبرنگار : 50038

سی‌و نهمین خانه ورزش روستایی ملایر به بهره‌برداری رسید

سی‌و نهمین خانه ورزش روستایی ملایر به بهره‌برداری رسید

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: در راستای توسعه و گسترش ورزش در روستاها و ایجاد شور و نشاط بین قشر جوان، سی‌و نهمین خانه ورزش روستایی ملایر در محل حوزه علمیه شبانه‌روزی سامن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 حمید رضا سپهری‌نیا افزود: به همت هیئت روستایی و بازی های بومی محلی و همکاری اداره ورزش و جوانان سی‌و نهمین خانه ورزش روستایی با هدف توسعه و گسترش ورزش در روستا و ترویج فرهنگ غنی ورزش در بین خانواده‌های روستایی و تشویق و ایجاد انگیزه جوانان روستایی برای جذب ورزش افتتاح و مورد بهره‌برداری  قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این آئین حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس و پدر طلبه شهید "محمد رضا یوسفی" حضور داشتند، اظهارکرد: توسعه ورزش در روستاها و تشویق جوانان به ورزش از مهمترین اقداماتی است که اداره ورزش و جوانان با محوریت هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی در سطح شهرستان و بخش‌های تابع آن مدنظر داده است.

سپهری‌نیا با اشاره به اینکه با توسعه ورزش روستائی، ضمن استعدادیابی نوجوانان و جوانان، سطح شادی، نشاط و تندرستی در خانواده‌ها ارتقا می‌یابد، یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم، سلامت و امنیت را گرامی داشت و بیان کرد: سی و نهمین خانه ورزش روستایی ملایر به نام شهید "محمد رضا یوسفی"، مزین شده است.

‍رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه از اعزام " جلال لطیفی"، مربی ملایری و مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور به مسابقات جهانی خبر داد و افزود: لطیفی که در حال حاضر طی حکمی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران عهده‌دار مربیگری تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور است، به همراه این تیم عازم مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان شد.

به گزارش ایسنا وبه نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان ملایر، سپهری‌نیا با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان از امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه به میزبانی کشور مجارستان آغاز و تا سوم مرداد ماه سال‌جاری ادامه دارد، گفت: در این دوره از مسابقات، لطیفی مربیگری تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور را برعهده دارد.

این مقام مسئول یادآورشد: " جلال لطیفی"، قهرمان جهان و مربی کشتی، سال‌هاست در ملایر در تشویق و جذب جوانان به ورزش و قهرمان پروری در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان نقش بسزایی ایفا کرده است، از این قهرمانان می‌توان به " عباس زندیه" در رده سنی نوجوانان و داریوش " ولی‌زاده" در رده سنی جوانان اشاره کرد که در سال‌جاری مقام‌های سوم و دوم کشور را از آن خود کردند و اردو نشین تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha