• سه‌شنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400050503463
  • منبع : نمایندگی سمنان

پشتیبانی و مانع‌زدایی فلسفه وجودی کارگروه تسهیل

 پشتیبانی و مانع‌زدایی فلسفه وجودی کارگروه تسهیل

ایسنا/سمنان معاون ‌هماهنگی ‌امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: فلسفه وجودی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، رفع موانع بخش تولید در کمترین زمان ممکن و تقویت صنعت است.

علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ۵ مرداد ۱۴۰۰ در دویست نود و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با بیان اینکه رونق تولید یکی از اولویت های قطعی دولت آینده خواهد بود، گفت: یکی از ‌موارد موثر در بحث رفع موانع تولید، منابع مالی است که بانک‌های عامل باید ظرف مدت مقرر قانونی نسبت به اجرای مصوبات کارگروه ستاد تسهیل استان اقدام نموده و در صورت مخالفت، طی مدت یک ماه گزارش مربوطه را اعلام کنند.

وی افزود: شفافیت، مقدمه عدالت بوده و در زمینه تقویت صنعت و رسیدگی به موانع تولید می توان از سیستم های رصد اطلاعاتی موجود استفاده کرد.

شریفی نژاد ادامه داد: تعیین‌ تکلیف واحدهای تملیکی و توجه و تمرکز بر طرح‌های نیمه‌تمام‌ با جذب سرمایه‌گذاران جدید از دیگر مولفه‌های موثر در بحث رفع موانع تولید و تقویت صنعت است که در دستور کار ستاد تسهیل قرار دارد.

وی اظهار کرد: بازدهی بازار تولید در کشور با ارائه راهکارهای مناسب نیازمند تقویت است تا جذابیت‌های لازم برای ورود سرمایه گذاران جدید به بخش صنعت و تولید را فرآهم کند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان خاطر نشان کرد: تلاش‌های خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه گذاران در استان صورت‌گرفته‌ که‌ نیاز است با یک اهتمام ‌همگانی و توجه ویژه، حضور سرمایه گذاران در سطح استان با نگاه عدالت محور توزیع شود.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های عضو کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید با آمادگی کامل در جلسات حضور داشته و نسبت به رفع موانع احساس تکلیف ویژه داشته باشند؛ چرا که ما در برابر موانع تولید مسئولیم و هیچ گونه کوتاهی و تعلل در این حوزه قابل قبول نیست.

معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه فلسفه وجودی ما حمایت،‌ پشتیبانی و مانع‌زدایی در بحث تولید است تا بنگاه‌های اقتصادی بتوانند فعال بوده و با قدرت به کار خود ادامه دهند، تصریح کرد: در این جلسه ۶ طرح در بخش صنعت برای دریافت تسهیلات با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد تومان با موافقت اعضا، به بانکهای عامل معرفی شدند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha