• یکشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400051007048
  • خبرنگار : 50091

با دستور رئیس‌جمهور

درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف به بهره‌برداری رسید

درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خراسان رضوی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف با حضور معاون مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی و مسئولان محلی همزمان با سایر طرح‌های سازمان تامین اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس و با دستور حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، عصر امروز به بهره‌برداری رسید.

معاون مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در آیین بهره‌برداری از درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف گفت: مراکز درمانی خواف، فریمان و درگز به صورت همزمان امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین رضایی افزود: ساخت این درمانگاه تخصصی از اردیبهشت ۱۳۹۷ در زمینی به مساحت ۴۱۰۰ متر مربع با زیر بنای ۲۲۵۰ متر مربع در ۲ طبقه آغاز شد.

وی اظهار کرد: برای ساخت و تکمیل این مرکز درمانی حدود ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شد.

امام جمعه شهرستان خواف نیز در سخنانی امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان را با توجه به جمعیت آن ناکافی دانست.

حجت‌الاسلام عباس برزگر نژاد خواستار ایفای حقوق دولتی معادن سنگ آهن سنگان و مسئولیت اجتماعی شرکت‌های صنعتی و معدنی فعال در معادن برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان خواف به خصوص در حوزه بهداشت و درمان شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خواف نیز گفت: یکی از انتظارات و دغدغه‌های کارگران و بیمه شده‌های تامین اجتماعی، نبود مرکز درمانی در خواف بود که امروز شاهد رفع این دغدغه هستیم.

حسین اسدی بال‌فروش به آمار جمعیتی بالای ۱۶۰ هزار نفری خواف اشاره کرد و خواست تا آزمایشگاه، سونوگرافی و رادیوگرافی در درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف راه اندازی شود.

محمدرضا ارجمندی مدیر درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف نیز در این مراسم عنوان کرد: بخش‌های دندانپزشکی، اطفال، عمومی، تزریقات و پانسمان و داروخانه فعال است و قرار است بخش‌های جدید با به کارگیری پزشکان متخصص فعال شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha