• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400051208085
  • خبرنگار : 50214

استاندار یزد در مراسم افتتاحیه شهرستان مروست:

دولت اهتمام خوبی به تحقق مطالبات مردم در حوزه تقسیمات سیاسی داشت

دولت اهتمام خوبی به تحقق مطالبات مردم در حوزه تقسیمات سیاسی داشت

ایسنا/یزد شهرستان مروست که براساس مصوبه هیات وزیران از بخش به شهرستان ارتقاء یافت، شب گذشته جشن افتتاحیه این شهرستان را با معرفی فرماندار و ساختمان فرمانداری این شهرستان تازه تاسیس برگزار کرد.

«محمدعلی طالبی» در مراسم افتتاحیه شهرستان تازه تاسیس مروست از توابع شهرستان خاتم در استان یزد که به دنبال تبدیل این بخش به شهرستان برگزار شد، گفت: این رویداد در روزهای پایانی عمر دولت تدبیر و امید خاطره‌انگیز است و جا دارد که از تمام دست اندرکاران این اقدام و پیگیری‌های موثری که در این باره صورت گرفته است، تقدیر و تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که  خیلی از این چنین ارتقاءها در حوزه سیاسی کشورمان گاهاً با مقاومت‌هایی مواجه می‌شویم ولی خوشبختانه در شهرستان خاتم شاهد وقوع چنین موضوعی با توجه به مردم خونگرم و روحیه خوب آنها نبودیم.

استاندار یکی از نکات قابل توجه در دولت تدبیر و امید را اهتمام به تحقق مطالبات مردم در حوزه تقسیمات سیاسی بود که به بهترین نحو در کشور  استان یزد محقق شد و شاهد ارتقاء مناطقی مانند مجومرد در استان پس از انتظاری 45 ساله بودیم و رضایت خوب مردم این مناطق در شهرستانها و بخش‌ها بودیم.

وی افزود: خوشبختانه در طی این هشت سال عمر دولت تدبیر و امید شاهد اتفاقات بسیار خوب و بزرگی در شهرستانهای محروم استان به رغم کمبود اعتبارات و تحریم‌ها بودیم به عنوان نمونه دغدغه تامین برق پایدار در شهرستان‌های خاتم و مروست به ویژه برای رفع مشکل زیرساختهای توسعه ای منطقه با اجرای طرح‌های مهمی در این منطقه مرتفع شده است.

وی نقطه قوت این منطقه را دوستی دو شهرستان خاتم و مروست ذکر کرد و گفت: این تعامل با توجه به ظرفیتهای بالای دو شهرستان می‌تواند منشاء تحولات خوبی در این منطقه محروم از استان یزد شود.

طالبی همچنین به مطالعات انجام شده برای انتقال آب خلیج فارس به اصفهان با عبور از شهرستانهای مذکور اشاره و ابراز کرد: این مهم می‌تواند ظرفیت خوبی برای توسعه کشاورزی فوق پیشرفته در این منطقه فراهم کند.

وی به سرمایه گذاری خوب در منطقه از جماه در منطقه اسلالوم اشاره کرد و گفت: قطعاً حجم کار در فرمانداری تازه تاسیس چنیدین برابر بیشتر از سایر فرمانداری هاست ولی امیدواریم با جدیت شاهد رفع گام به گام مشکلات در منطقه باشیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از جواد میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم، طی حکمی از سوی استاندار یزد علیرضا فلاحتی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مروست معرفی شد. همچنین حسین فلاحتی به عنوان بخشدار بخش مرکزی مروست و مهدی راستی به عنوان بخشدار بخش ایثار شهرستان مروست منصوب شدند.

همچنین در حاشیه این مراسم ساختمان فرمانداری شهرستان مروست با حضور مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha