• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400060302094
  • منبع : نمایندگی همدان

تزریق بیش از ۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در کبودراهنگ

تزریق بیش از ۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در کبودراهنگ

ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا در بیش از ۹۰ مرکز درمانی و خانه بهداشت شهرستان کبودراهنگ انجام می‌شود، گفت: تا کنون بیش از ۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است.

  حجت الله مهدوی در جلسه ستاد کرونای شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه هم اکنون شهرستان کبودراهنگ در وضعیت قرمز مقابله با کرونا قرار دارد، تأکید کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان بهترین و مؤثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کروناست و شهروندان محترم باید در استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نهایت توجه را داشته باشند.

وی در ادامه با قدردانی از همراهی هیئت اُمنای هیئات‌ مذهبی کبودراهنگ، افزود: عزاداران در ایام ماه محرم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به عزاداری و سوگواری پرداختند. 

وی خاطرنشان کرد: مشارکت، همدلی و همکاری گسترده اصناف و بازاریان نیک‌اندیش این شهرستان در اجرای طرح‌ مقابله با کرونا ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی برای حفظ سلامت عمومی، قابل ستایش و قدردانی است.

مهدوی تأکید کرد: عادی انگاری‌ها و تجمعات باعث بالا رفتن مبتلایان به ویروس کرونا شده و در شهرستان کبودراهنگ پیک پنجم به اتمام  رسیده و در آستانه  پیک ششم هستیم. بازگشایی مدارس با شرایط ستاد کرونا و واکسینه شدن کل کادر آموزشی و فراهم شدن زیرساخت بهداشتی آموزشی امکان‌پذیر است.

وی  یادآور شد: همه مسئولان و ادارات  کبودراهنگ تجهیزات و آمادگی کامل برای مقابله و مبارزه  با موج ششم ویروس کرونا را داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ نیز گفت: آمار مبتلایان در سطح شهرستان همچنان افزایشی است و ۵۶ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند  و ظرفیت تنها بیمارستان شهرستان تکمیل است. 

علی احمدی اظهار کرد: در بیمارستان مشکل اکسیژن نداریم و در هر دقیقه ۵۰۰ لیتر اکسیژن در بیمارستان تولید می‌شود و ۲۰۰۰ لیتر اکسیژن  ذخیره داریم  و به بیمارانی که در منزل بستری نیز  هستند اکسیژن ارائه می‌شود.

مدیر مرکز بهداشت و مسئول واکسیناسیون شهرستان کبودراهنگ نیز گفت: مراجعات در پیک پنجم حدود دو برابر نسبت به پیک چهارم افزایش یافته است.

فرشته ستایش از تأثیرگذاری مثبت واکسیناسیون در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: واکسیناسیون باعث شده که آمار فوتی کاهش یابد و افرادی هم که فوت می‌کنند واکسن تزریق نکرده‌اند چرا که  بیش از ۳۳ هزار دُز واکسن تحویل گرفته شده افزون‌بر ۳۰ هزار دز واکسن تزریق شده و ۳۰۰۰ دُز موجود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha