• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400060906789
  • خبرنگار : 50286

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به بالگرد اورژانس هوایی مجهز شد

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به بالگرد اورژانس هوایی مجهز شد

ایسنا/کرمان به منظور تسریع روند خدمات رسانی در مواقع مورد نیاز، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز به اورژانس هوایی مجهز شد.

 حجت الاسلام"میثم تارم" امام جمعه جیرفت امروز ۹ شهریورماه در مراسم بهره‌برداری از بالگرد اورژانس هوایی و سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: برای اینکه کاری با ارزش، ماندگار و پر منفعت برای جامعه انجام شود باید علاوه بر صداقت و امانت از دو مولفه دقت و سرعت نیز بهره گرفت.

وی با تاکید بر توجه جدی به تولید داخلی افزود: تولید داخلی براساس رقابت است و رقابت‌پذیری با دقت و سرعت امکان پذیر خواهد بود زیرا  این دو مولفه مورد توجه معارف اسلامی است و از شروط دست‌یابی به مراتب بالای رستگاری به شمار می‌رود.

امام جمعه جیرفت انجام اقدامات و خدمات بزرگ را مستلزم رعایت مولفه های تاثیر گذار دانست و اظهار کرد: کارها باید با دقت و محکم کاری توأم با سرعت در کار باشد که در غیر این صورت دستایی به نتایج و اهداف بلند غیر ممکن است.

تارم با انتقاد از سرعت اینترنت در جیرفت گفت: سرعت اینترنت قابل قبول نیست و جوانان و دیگر امور نیازمند زیرساخت های موردنیاز هستند زیرا در حال حاضر مردم از اینترنت سریع و فیبر نوری علی رغم هزینه کرد دولت در این زمینه محروم هستند و هزینه دستیابی به این خدمات برای مردم بسیار بالا است .

تارم با تذکر جدی به مسوولان امر افزود: در حالی که نسل پنجم اینترنت در حال تجربه شدن است، بسیاری مناطق جیرفت از نسل سوم اینترنت همراه نیز محروم هستند و باید در این حوزه شاهد تحول و بهبود خدمات باشیم.

وی با ابراز خرسندی از  سرعت عمل در بحث راه اندازی اورژانس هوایی گفت: اورژانس هوایی در راستای ارئه خدمات پزشکی نیز بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

به گزارش ایسنا، اورژانس هوایی از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در کشور آغاز کرده اما در چند سال اخیر با توسعه چشمگیری روبه رو بوده است و در حال حاضر بیش از بر ۴۵ اورژانس هوایی در کشور وجود دارد که در فاز اول باید به ۸۱ پایگاه برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha