• چهارشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400070704998
  • خبرنگار : 50176

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری:

روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تماس با مرکز پیام آتش‌نشانی خرم‌آباد انجام می‌شود

روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تماس با مرکز پیام آتش‌نشانی خرم‌آباد انجام می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تماس با مرکز پیام آتش‌نشانی خرم‌آباد انجام می‌شود.

مهرداد فلاح در مراسم روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی در محل ایستگاه شماره شش آتش‌نشانی که امروز هفتم مهرماه برگزار شد، ضمن تبریک روز آتش‌نشان، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۷۰ حادثه در لرستان رخ داده است، اظهار کرد: در این راستا ۷۰۷ مورد اطفای حریق و ۶۶۳ عملیات امداد و نجات در استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تماس با مرکز پیام آتش‌نشانی انجام می‌شود که ۴۰۰ مورد آن مزاحمت تلفنی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تعداد ۶۳۶ بازدید ساختمانی جهت پیشگیری و تأییدیه پایان کار و نیز ۱۸۰۰ بازدید دوره‌ای توسط سازمان آتش‌نشانی انجام شده همچنین ۵۶۰۰ مورد آموزش ادارات و نهادها را داشته‌ایم.

سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد نیز در این مراسم، اظهار کرد: تمام تلاشم را در راستای رفع مشکلات آتش‌نشانان به کار می‌بندم و بنا شده مطالبات آن‌ها به‌روز پرداخت شود.

وی با بیان اینکه اهمیت و سختی کار شما بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: از اینکه با تمام توان در راه نجات جان و حفظ اموال مردم، تلاش می‌کنید، قابل تقدیر است.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: در بحث ایستگاه آتش‌نشانی نیاز مبرم شهر حداقل سه ایستگاه دیگر است و برای کاهش فشار بر روی نیروهای آتش‌نشانی به دنبال دریافت مجوزهای قانونی احداث ایستگاه جدید هستیم.

فتوحی خاطرنشان کرد: در سفر کاری یک ماه قبل به تهران از طریق سازمان شهرداری‌ها، پیگیر تجهیزات آتش‌نشانی هستیم همچنین درخواست نردبان هیدرولیکی برای شهر خرم‌آباد داده شد و پیگیر دریافت آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از سال آینده سیستم مالی شهرداری دارای یک نظم یکسان خواهد داشت، اضافه کرد: در بحث حقوق همه پرسنل در هر منطقه و سازمانی همزمان حقوق خود را دریافت می‌کنند شهردار خرم‌آباد از همکاری و پیگیری‌های مدیرکل مدیریت بحران لرستان در راستای همکاری جهت رفع مشکلات شهرداری تشکر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha