• یکشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400071812192
  • منبع : نمایندگی ایلام

حضور مدیران کل جدید و سابق پزشکی قانونی ایلام در ایسنا

حضور مدیران کل جدید و سابق پزشکی قانونی ایلام در ایسنا

ایسنا/ایلام مدیران کل جدید و سابق پزشکی قانونی ایلام یک روز بعد از معارفه و تکریم ، با حضور در دفتر ایسنا، از کارهای انجام شده و برنامه‌های آینده گفتند.

دکتر «مهدی علیزاده‌مهاجر» مدیرکل سابق پزشکی قانونی ایلام در این نشست اظهار کرد: در سه سال گذشته در زمینه توسعه و گسترش ارائه خدمات در سطح استان اداره پزشکی قانونی در شهرستان‌های چرداول، دهلران، دره شهر، مهران، ایوان و  آبدانان افتتاح و تجهیز شده و زمینه راه اندازی اداره پزشکی قانونی شهرستان ملکشاهی فراهم شده است.
وی از افتتاح تالار تشریح اداره پزشکی قانونی شهرستان‌های  دهلران و دره‌شهر خبر داد و گفت: راه‌اندازی آزمایشگاه سم‌شناسی قانونی و پاتولوژی قانونی مرکز استان با توجه به تجهیز و خرید دستگاههای تخصصی از قبیل HPLC ، Rocking Shaker ، هموژنایزر و مواد مصرفی و در نتیجه کاهش زمان پاسخدهی در پرونده های حوزه تشریح و جلوگیری اطاله دادرسی و در نهایت رضایت‌مندی مراجعان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی بود که در حوزه آزمایشگاه انجام شد.
علیزاده مهاجر گفت:  در سه سال گذشته خریداری زمین در شهرستان مهران به مساحت ۱۵۰۵ مترمربع و شهرستان دهلران به مساحت ۱۲۱۳ مترمربع انجام گرفته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام تصریح کرد: اجرای قرارداد طرح جمع آوری پروفایل ژنتیکی زندانیان پر خطر به منظور ثبت در بانک هویت ژنتیک ایران به تعداد ۱۷۰۰ نفر انجام شد.
علیزاده‌مهاجر از  به کارگیری تعداد ۶ نفر نیرو شرکتی برای شهرستان‌ها، بکارگیری یک نفر نیرو قراردادی برای مرکز استان و  یک نفر نیروی پزشک معاضدتی ویژه برای شهرستان ملکشاهی و یک نفر پزشک متخصص در حوزه منابع انسانی در سه سال گذشته خبر داد.

علیزاده‌مهاجر از کسب رتبه ۳ در محور مقدماتی رتبه بندی سازمانی واحد پژوهش در میان دیگر ادارات غیرقطب پزشکی قانونی کشور در سال ۱۳۹۸ و چاپ تعداد یک مقاله نمایه شده در PubMed ، دو مقاله نمایه شده در ISI ، دو مقاله نمایه شده در scopus و یک مقاله نمایه شده در ISC  را از فعالیت‌های پژوهشی این اداره در طول سه سال گذشته خبر داد.
وی چاپ یک عنوان کتاب و اجرای تعداد ۷ طرح پژوهشی را از دیگر فعالیت‌های حوزه پژوهش این اداره کل عنوان کرد و گفت: این دستگاه توانست  عنوان دستگاه برتر در شاخص استقرار میز خدمت در جشنواره شهید رجایی استان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ و کسب عنوان دستگاه برتر در شاخص میز خدمت الکترونیک در سال ۱۳۹۹ را کسب کند.
وی با بیان اینکه استاندارد زمان پاسخ‌دهی در واحد معاینات بالینی ۵۵ دقیقه است که میانگین زمان پاسخ‌دهی واحد معاینات بالینی این اداره کل در سال جاری ۵۱ دقیقه بوده ، تصریح کرد: استاندارد زمان پاسخ‌دهی در واحد تشریح ۶۷ روز است  که میانگین زمان پاسخ‌دهی واحد تشریح این اداره کل در سال جاری ۶۵ روز است.

«مهرشاد طهماسبی» مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام ، ازتباط با رسانه‌ها، معرفی دقیق خدمات پزشکی قانونی تکمیل تجهیزات آزمایشگاهی مخصوصا سم‌شناسی و استقرار پزشکی قانونی در دیگر شهرستان‌های استان را از برنامه‌های آینده خود اعلام کرد.

«سیدغلامرضا حسینی» ، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، نیز ضمن قدردانی از همکاری‌ها و تعاملات پزشکی قانونی در دوران مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان، گفت:این همکاری‌ها در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تداوم خواهد داشت.

در این نشست رئیس جهاددانشگاهی استان از مدیرکل سابق پزشکی قانونی ایلام تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha