• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400072719702
  • خبرنگار : 50037

برگزاری ۲۰ برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در اسدآباد

برگزاری ۲۰ برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در اسدآباد

ایسنا/همدان مدیر اداره ورزش و جوانان اسدآباد از پیش‌بینی بیش از ۲۰ برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبرداد.

مهدی صمدپناهی در گفت‌و گو با ایسنا اظهار کرد: برگزاری همایش پیاده روی در محلات آسیب پذیر شهر یکی ازمهمترین برنامه‌های شاخص این هفته در شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در هفته تربیت بدنی از  کتاب( خانواده ایده آل، ازدواج آسان و آگاهانه ) به نویسندگی آقای استواری نویسنده اسدآبادی با حضور معاون امور جوانان استان رونمایی خواهد شد، افزود: مسابقات تکواندو آقایان و بانوان، سرکشی از خانواده‌های شهدا، اجرای برنامه ورزش باستانی و زورخانه‌ای، مسابقه فوتسال بخش پیرسلمان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش ورزش صبحگاهی بانوان و آقایان، دیدار با امام جمعه، مسابقات بومی محلی طویلان سفلی، مسابقات طناب کشی در محله محمودبیگی، مسابقات داخلی رشته والیبال، بسکتبال و کاراته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در حال اجرا در این شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی است.

صمدپناهی در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای۳۵ هیئت ورزشی بوده که این هیئت‌ها با نارنجی شدن وضعیت کرونای شهرستان فعالیت خود را دوباره آغاز کرده اند، یادآور شد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای هزار و ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته بوده که از این تعداد۱۱۰ نفر را بانوان ورزشکار تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به کاهش ورزشکاران سازمان یافته شهرستان خاطرنشان کرد: شرایط کرونا یکی از مهمترین دلایل کاهش ورزشکاران سازمان یافته شهرستان بویژه در میان بانوان اسدآبادی بوده در حالی که پیش از کرونا تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان بیش از سه هزار نفر بود و از این تعداد۷۰۰ نفر از ورزشکاران سازمان یافته شهرستان را بانوان تشکیل می‌دادند.

صمد پناهی در ادامه با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات قویترین مردان روستایی و عشایر استان همدان انتخابی رقابت‌های کشوری به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان درگزین برگزار شد، اضافه کرد: تیم اعزامی قویترین مردان روستایی شهرستان اسدآباد به این مسابقات رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha