• پنجشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400080604487
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

نظام درآمد شهرداری‌ اردستان بازنگری کلی شود

نظام درآمد شهرداری‌ اردستان بازنگری کلی شود

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: تیم جدید شهرداری یک بازنگری کلی را در ردیف های درآمدی شهرداری انجام دهند.

حمیدرضا تاملی، عصر امروز (پنجشنبه_۶ آبان) در مراسم تکریم و معارفه شهردار اردستان، اظهار کرد: مدیران شهرداری اردستان باید انضباط و شفافیت مالی را در فعالیت و عملکرد خود که در توسعه و عملکرد شهرداری موثر است در اولویت قرار دهند. 

وی افزود: پیشنهاد می شود تیم جدید شهرداری یک بازنگری کلی را در ردیف های درآمدی شهرداری انجام دهند، زیرا چند سال است ردیف های درآمدی شهرداری ثابت مانده و در بخشی از حوزه ها مسیرهایی که می تواند برای شهرداری درآمد ایجاد کند به درستی تعریف نشده است.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان تصریح کرد: مهم ترین مطالبه مردم شهر اردستان از شهرداری و شورای شهر توجه به سیما و ظاهر شهری اردستان است که در جهت بالا بردن حفظ و اعتماد مردم به حرکت توسعه منطقه می تواند از اولویت بالایی برخوردار باشد.

تأملی ادامه داد: شورای شهر و مدیریت شهری جدید در دوره ششم باید توجه ویژه ای به احیای بافت های فرسوده اردستان داشته باشد، زیرا بافت های فرسوده، فضای نامناسبی را نسبت به این شهر ایجاد کرده اما مقررات، امکانات و تسهیلات بسیار بالایی از طرف دولت در اختیار شهرداری ها قرار دارد که می توان از آنها استفاده شود.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل و معضلات اجتماعی و فرهنگی و رونق گردشگری با توجه به پتانسیل بالایی که وجود دارد از دیگر مطالبه های اصلی مردم اردستان است، گفت: با توجه به ساختار محلی که در شهر اردستان وجود دارد، شهرداری و شورای شهر می تواند در جهت جلب مشارکت مردم در توسعه شهری و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف در جهت حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها، پیشنهاد راه اندازی "طرح مردم یاران" با محوریت شورای شهر در محلات مختلف راه اندازی شود تا در هر محله ای افرادی شناسایی شوند و پل ارتباطی مردم و مدیران شهری و سایر دستگاه ها باشند.

مسئولان، شهردار جدید اردستان را حمایت کنند

همچنین نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امور مردم نباید از ریل خدمتگزاری به سمت وضعیت سیاسی برود اما در دوره ششم انتخابات شورای شهر اردستان با توجه به بی تدبیری هایی که شد انتخابات شورای اسلامی با دست اندازهایی روبرو شد.

سیدصادق طباطبایی نژاد با بیان اینکه باوجود اینکه همه موضوعات حاشیه ای که در انتخابات شورای شهر اردستان اتفاق افتاد شهردار جدید انتخاب شد، افزود: همه مسئولان شهر باید شهردار جدید را حمایت کنند تا پشتیبانی هایی که انجام می‌شود در مسیر مدیریت شهری خدمات بهتری به شهروندان انجام شود.

وی تصریح کرد: شهردار جدید اردستان باید تلاش کند نقش خود را در مدیریت شهری به بهترین شکل ممکن اجرا کند تا در ذهن مردم ماندگار شود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه شهرستان اردستان ذاتا دارای محرومیت هایی است و هیچ کس نمی تواند آنها را به سادگی برطرف کند، گفت: مدیریت شهری جدید در کنار مدیران شهرستان باید تلاش کنند مزیت های نسبی منطقه را شناسایی و به شکوفایی برساند.

خدمت صادقانه به مردم راز ماندگار اذهان عمومی است

همچنین شهردار جدید اردستان با بیان اینکه شهر اردستان متعلق به شهرداری و شورا نیست بلکه همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها در این حوزه وظایفی دارند، گفت: از کارکنان شهرداری وحدت و همدلی را انتظار داریم و صادقانه و شفاف به این مردم خدمت می‌کنیم اما دست یاری به سمت دیگر دستگاه‌ها نیز دراز می‌کنیم.

مصطفی ایراندوست افزود: خدمت صادقانه به مردم راز ماندگار اذهان عمومی است و مردم، شهرداری را از خودشان می‌دانند و از آن انتظار خدمت دارند و ما نیز در همین راستا باید به شهروندان خدمت کنیم.

وی با اشاره به کمبودهای مالی در شهرداری و وضعیت اقتصادی جامعه گفت: مشکلات مالی شهرداری جز مشکلات داخلی شهرداری است و ما وظیفه داریم با همه توان برای ارتقای رفاه عمومی شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش کنیم، چراکه شهروندان هیچ‌گونه کم‌کاری و سستی در ارائه خدمت را از ما قبول نمی‌کنند.

در پایان این مراسم از زحمات نادر یزدانبخش تجلیل و مصطفی ایراندوست به عنوان بیست و دومین شهردار اردستان معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha