• شنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400081511290
  • خبرنگار : 50184

توزیع کمک‌های فدراسیون جهانی تنیس روی میز به کرمانشاه

توزیع کمک‌های فدراسیون جهانی تنیس روی میز به کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات تنیس روی میز کرمانشاه از توزیع کمک های فدراسیون جهانی بین هشت شهرستان استان خبرداد.

شهنام اردلان در حاشیه برگزاری نشست مجمع عادی سالیانه هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: پس از وقوع زلزله سال 1396 در کرمانشاه و وقوع سیل سال 1398 در تعدادی از استان ها، فدراسیون تنیس روی میز کشور پیگیری هایی را برای دریافت کمک هایی از فدراسیون جهانی به استان های درگیر این بلایای طبیعی داشت.

وی افزود: سرانجام با موافقت فدراسیون جهانی کمک هایی در قالب تجهیزات و اقلام رشته تنیس روی میز برای پنج استان کرمانشاه، فارس، گلستان، لرستان و خوزستان به کشورمان ارسال شد.

رئیس هیات تنیس روی میز کرمانشاه با بیان اینکه محموله کمک های فدراسیون جهانی تنیس روی میز طی چندماه گذشته به کرمانشاه وارد شد، گفت: این محموله شامل تعدادی توپ، تیشرت ورزشی و چند جفت کفش است که روز گذشته(14 آبان) با حضور رئیس فدراسیون کشورمان بین هشت شهرستان استان توزیع شد.

وی ادامه داد: کرمانشاه اولین استانی است که کمک های فدراسیون جهانی تنیس روی میز در آن توزیع شده است.

اردلان در ادامه بااشاره به روند روبه رشد تنیس روی میز کرمانشاه، اظهارکرد: از حدود دو سال پیش که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، فعالیت های این رشته تا حدودی متوقف شد، اما پس از آن فعالیت هایمان را دوباره از سر گرفتیم.

وی اضافه کرد: در مدت یکی دوسال گذشته تلاش کردیم تا علاوه بر توجه به بعد قهرمانی، در بحث توسعه همگانی این رشته هم فعالیت  داشته باشیم، دراین راستا مسابقات پارکی را در کرمانشاه استارت زدیم که مورد استقبال هم قرار گرفت.

رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه بااشاره به اقبال باشگاه های بخش خصوصی به این رشته، افزود: در حال حاضر تنیس روی میز در پنج باشگاه بخش خصوصی کرمانشاه راه اندازی شده و در تلاشیم تا بزودی رقابت های قهرمانی باشگاه های استان را برگزار کنیم.

وی به میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت های مختلف این رشته طی چندسال اخیر هم اشاره کرد و گفت: در بحث برگزاری کلاس های داوری و مربیگری، افتتاح پایگاه استعدادیابی، اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف، کسب کرسی در فدراسیون و برگزاری رقابت های جایزه بزرگ با حضور استان های غرب کشور نیز خوب عمل شده است.

اردلان در ادامه به وجود قهرمانان بزرگی از کرمانشاه در این رشته اشاره کرد و گفت: ندا شهسواری از جمله این قهرمانان است که سابقه حضور در المپیک را دارد، اما متاسفانه برای المپیک توکیو علیرغم شایستگی که داشت نتوانست در رقابت های انتخابی مجوز حضور در المپیک 2021 را بگیرد.

وی اضافه کرد: این بانوی ورزشکار تیرماه به همراه خواهرش سارا شهسواری در لیگ باشگاه های عرب حضور پیدا کردند و توانستند به همراه تیم هایشان مقام بیاورند. در شهریور ماه هم برای حضور در لیگ ترکیه به عضویت یکی از باشگاه های این کشور درآمد.

وی در ادامه یکی از عملکردهای موفق هیات استان را تمرکز زدایی و توجه به شهرستان ها دانست و گفت: بصورت مداوم بازدیدهایی را از شهرستان های استان داریم و طی یکی دوسال گذشته نیز تجهیزات خوبی را در اختیارشان قرار داده ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha