• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400082317424
  • خبرنگار : 50223

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان خبر داد

آغاز دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یاسوج

آغاز دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یاسوج مرکز این استان طی روز شنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰ بصورت حضوری خبر داد.

«ایمان اکبری» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این مناظرات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط جهاد دانشگاهی و بصورت مجازی برگزار شدند.

وی اظهارکرد: به منظور ارتقاء فرهنگ گفت‌وگو و بسط و گسترش مباحثه مستدل، فن مناظره، فن بیان، اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط‌های دانشگاهی، مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران هر سال توسط مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و واحدهای متقاضی در سراسر کشور(جهاد دانشگاهی و غیر آن) برگزار ‌شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با نحوه برگزاری لیگ مناظرات دانشجویی خاطرنشان کرد: ۸ تیم از دانشگاه‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دانشگاه یاسوج، دانشگاه پیام نور یاسوج، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج، مرکز علمی کاربردی بویر صنعت یاسوج، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد گچساران در این مسابقات شرکت کردند.

اکبری تصریح کرد: در پایان این مسابقات چهار گروه ایران سرای من، شکست ناپذیران، گفتمان نوین وحدت و مقاومت و دنا به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که مرحله نیمه نهایی روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود، در مرحله نهایی این مسابقات که ۲۹ آبان ماه برگزاری می شود تیم برتر به مسابقات منطقه ای اعزام می شود.

وی بیان کرد: مسابقات ملی مناظره فرصتی برای یادگیری است؛ بنابراین به توانایی تیم‌ها در استدلال و بیان آن در داوری‌ها توجه می‌شود.

آغاز دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یاسوج

آغاز دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یاسوج

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۰۸:۲۳

درود بر فتحی بزرگ ..همیشه بیا دانشگاه ما....