• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400082317425
  • خبرنگار : 50038

خدمات دهی کمیته امداد ملایر به بیش از ۱۵ هزار نفر مددجو

خدمات دهی کمیته امداد ملایر به بیش از ۱۵ هزار نفر مددجو

ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و ۶۲۹ نفر تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین هستند، گفت: تعداد خانواده های تحت حمایت ملایر هشت هزار و ۳۴۶ خانوار شامل ۱۵ هزار و ۴۹ نفر است.

علی خراسانی در گفت‌وگو با ایسنا؛ با اشاره به اینکه از این تعداد هفت هزار و ۹۰۷ خانوار روستایی و هفت هزار و ۱۴۲ خانوار شهری هستند، افزود: هشت هزار و ۵۷۵ نفر حامی، از ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

وی مبلغ کمک‌های حامیان را شش میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در سال جای اعلام و اظهار کرد: میانگین کمک ماهیانه حامیان ۱۰۰ هزار تومان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امسال ۱۷۲ واحد مسکن در حال ساخت داریم که از این تعداد  ۱۱۵ واحد در حال تعمیر و۵۰ واحد مسکن نیز در شرف خرید قرار دارد.

خراسانی وام‌های ودیعه مسکن پرداخت شده را ۳۰ مورد به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: در سال جاری۲۹۷ مورد اجاره مسکن مددجویان به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر یکی از وظایف این نهاد را کمک به امر ازدواج نیازمندان عنوان و اظهارکرد: امسال ۵۰ مورد جهیزیه به مبلغ  ۷۰۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش اعطا کردیم، تعداد ۶۷ نفر نیز در انتظار دریافت جهیزیه هستند و در حال حاضر به مساعدت ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای تأمین جهیزیه نیاز داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال جاری طرح " احسان حسینی" در طول ماه های محرم و صفر به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند با همکاری مراکز نیکوکاری به اجرا درآمد، گفت: در این طرح خیّران و نیکوکاران کمک‌های نقدی و نذورات خود را به مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان تحویل دادند.

خراسانی یادآورشد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، نذورات بیشتر به صورت نقدی و در قالب سبد کالا در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفته و شامل غذای طبخ و بسته‌ بندی شده و بسته‌های معیشتی و ارزاق خشک بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha