• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400082620171

استاندار گلستان: نظارت بر بازار تشدید می‌شود

استاندار گلستان: نظارت بر بازار تشدید می‌شود

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت حمایت از مردم، گفت: تلاش داریم با تشدید نظارت بر بازار کنترل قیمت‌ها را انجام دهیم و در این مسیر شهروندان نیز باید هرگونه گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه را به مراجع ذی‌ربط گزارش دهند.

علی‌محمد زنگانه عصر سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: بهترین شکل نظارت صنفی است و البته در شرایط فعلی باید از ظرفیت نظارت‌های گروهی، با همکاری صمت، اصناف، تعزیرات، بسیج و قرارگاه ۱۷ ربیع استفاده کنیم.

وی افزود: فرآیند ۴ بخشی برای کنترل قیمت مرغ ابلاغ شده تا مسیر اخذ مجوز دامپزشکی تا عرضه در بازار مورد نظارت دقیق قرار گیرد و در واقع هرگونه توزیع خارج از شبکه به مفهوم تخلف است و با متخلفین برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

همچنین در این جلسه عنوان شد که در سال گذشته ۳۱ جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تشکیل شده که ۲۰۹ مصوبه داشته و ۷۴ درصد مصوبات اجرایی و تلاش شده از کشاورزان حمایت لازم صورت گیرد و تنظیم بازار شب عید و مدیریت توزیع برنج، گوشت منجمد، مرغ منجمد، روغن، شکر، قند، سیب و پرتقال صورت گرفته است.

 حسین طلوعیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز در این جلسه گفت: بررسی و رفع مشکلات حوزه بازار، تعیین قیمت سراسری و نظارت و کنترل قیمت‌ها از طریق این کارگروه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ۲۷۰ اتحادیه صنفی ۶۹ هزار و ۲۱۸ واحد صنفی را در حوزه تولید، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت تولید و توزیع مرغ و تخم‌مرغ ارائه شد و موردبررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha