• یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400083023943
  • خبرنگار : 50189

دستاوردهای سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان بافت چه بودند؟

دستاوردهای سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان بافت چه بودند؟

ایسنا/کرمان نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۱۴۳ کیلومتر راه روستایی در سه شهرستان در حال اجراست، تصریح کرد: ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی انجام شود و یک دستگاه گریدل نیز به شهرستان ارزوئیه اختصاص یافت. همچنین ۲۰ میلیارد تومان توسط استانداری و سازمان راهداری برای بازسازی۲۰ دستگاه راهسازی استان کرمان اختصاص یابد.

به گزارش ایسنا، "علی نیکزاد" عصر امروز ۳۰ آبان ماه در نشست بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه گفت: مدیون بسجیان هستیم و بسیجی هر آنچه برای دیگران نمی‌پسندد بر خود نیز نپسندد.
وی داشتن یقین به خدا و روز قیامت، اخلاص، شجاعت و ولایت پذیری را از ویژگی‌های برجسته سردار دل‌ها برشمرد و عنوان کرد: در دوره‌ای به حاج قاسم پیشنهاد شد که رییس جمهور شود، ایشان به مقام معظم رهبری نامه دادند که اجازه دهید بنده سرباز بمانم و پیشنهاد ریاست جمهوری را نپذیرفتند و همچنین شجاعت حاج قاسم سلیمانی بی‌بدیل است و ایشان تابع مطلق ولایت فقیه بود. حاج قاسم عاشق شهادت بود و حق ایشان شهادت بود.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان باید گره مشکلات مردم را باز کنند و سفرهای ما باید بازده خوبی برای منطقه و مردم داشته باشند.
وی وفا برعهد را واجب دانست و بیان کرد: مدیران هر قولی که می‌دهند به آن عمل کنند بنابراین مصوبات غیرقابل اجرا نداشته باشید و مصوبات سفرهایمان را پیگیری می‌کنم.
نیکزاد از مصوبات سفر امروز خود به این منطقه سخن به میان آورد و اظهار کرد: مشکل اینترنت ۲۱ روستا تا دهه فجر برطرف شوند و تا پایان سال جاری ۹۰ کیلومتر فیبرنوری در شهرستان های بافت، ارزوئیه و رابر اجرا شود.
وی افزود: یک ماشین آتش‌نشانی به منطقه بافت، رابر و ارزوئیه اختصاص یافت و همچنین تسهیلات کم بهره چهار میلیارد تومانی اشتغالزایی و درآمدزایی به این سه شهرستان اگر طرح اقتصادی ارایه دهند، پرداخت می‌شود.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۱۴۳ کیلومتر راه روستایی در سه شهرستان در حال اجراست، تصریح کرد: ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی انجام شود و یک دستگاه گریدل نیز به شهرستان ارزوئیه اختصاص یافت. همچنین ۲۰ میلیارد تومان توسط استانداری و سازمان راهداری برای بازسازی۲۰ دستگاه راهسازی استان کرمان اختصاص یابد.
وی با بیان اینکه دو بانده کردن محور کرمان – بافت قطعه پنج الف با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در فاز اول اجرایی شود، عنوان کرد: ۵۰۰ تن قیر برای آسفالت و احداث ۵ کیلومتر از جاده بافت – سیرجان برای دو بانده شدن اختصاص یابد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha