• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400091410420
  • خبرنگار : 50163

پیگیری مشکلات ناشی از درجه‌بندی؛ مطالبه خرم‌دره‌ای‌ها از مسئولان

پیگیری مشکلات ناشی از درجه‌بندی؛ مطالبه خرم‌دره‌ای‌ها از مسئولان

ایسنا/زنجان سرپرست فرمانداری خرم‌دره گفت: پیگیر مطالبه رفع مشکلات ناشی از درجه‌بندی خاک این شهرستان خواهیم بود.

فیاض محبی صبح امروز (۱۴ آذرماه) در دومین نشست اعضای شورای راهبردی و هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در خرم‌دره و جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی با بیان اینکه پای کار بودن و حضور میدانی در رفع مشکلات و مطالبات این شهرستان از انتظارات شهروندان است، اظهار کرد: همچون دوران دفاع‌مقدس، هر وقت برای رضای خداوند و دلسوزانه اقدام کرده‌ایم، در آن برهه موفق بوده‌ایم پس در برهه کنونی نیز باید با اقدامی جهادی و انقلابی در میدان و عمل پای کار باشیم، چراکه مردم از ما انتظار کار بیشتر و حل مشکلات را دارند.

وی با اشاره به اینکه در سفر هیئت دولت به استان مانور و نقطه آغاز خوبی برای جمع‌بندی مشکلات شهرستان بود، افزود: در این سفر علاوه بر اینکه مشکلات اولویت‌دار این شهرستان به مسئولان بالاتر ارائه شد به این نتیجه نیز رسیدیم که برخی از مشکلات خرم‌دره با پیگیری‌های لازم قابل حل بوده، که رفع آن‌ها در اولویت پیگیری‌ها قرار دارد.

سرپرست فرمانداری خرم‌دره با طرح این موضوع که محدوده کاربری برخی زمین‌های کشاورزی و مسکونی معضلاتی برای همشهریان به بار آورده است، بیان کرد: کاربری این زمین‌ها موانعی را برای شهروندان به وجود آورده است که در همین راستا پیگیر حل مشکلات ناشی از درجه‌بندی خاک این شهرستان که یکی از مطالبات اصلی مردم خرم‌دره است، خواهیم بود تا از مشکلات کاسته شود.

محبی در ادامه به ظرفیت‌های بالای این منطقه در عرصه‌های مختلفی همچون گردشگری، صنایع تبدیلی، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی اشاره کرد و افزود: برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از این پتانسیل‌ها در راستای توسعه این شهرستان از نظرات و ظرفیت نیروهای متخصص و انقلابی استفاده و در محور تعالی و توسعه خرم‌دره، قدم‌های خوبی برداشته خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه از روسای ادارات همچنان انتظار پای کار بودن و عمل را داریم و کار میدانی مورد انتظار است، خاطرنشان کرد: مردم در دولت انقلابی و مردمی عمل‌گرایی و در میدان عمل بودن و نتیجه‌بخش بودن پیگیری‌ها را انتظار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha