• دوشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400091511113
  • منبع : بنیاد شهید

در نشست فراکسیون ایثارگران مجلس با رئیس بنیاد شهید مطرح شد:

گزارش اقدامات دستگاه‌ها برای تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران به رئیس جمهور و مجلس ارسال می‌شود

گزارش اقدامات دستگاه‌ها برای تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران به رئیس جمهور و مجلس ارسال می‌شود

نشست فراکسیون ایثارگران مجلس با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 14 آذر به منظور پیگیری وضعیت قوانین، مطالبات و مشکلات جامعه ایثارگری و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست با بیان اینکه در حال پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور هستیم، گفت: چنانکه پیش از این نیز به کمیسیون اجتماعی مجلس گزارش کرده‌ایم، تا پایان سال جاری گزارش دستگاه‎های همکار و دستگاه‌های مستنکف در مورد اجرای این قانون را به مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور ارائه خواهیم داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه نشست مشترک با فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران وظیفه دستگاه‌‎های ذیربط است گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه پیگیری از دستگاه‌های مرتبط را دارد و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.
وی ادامه داد: طی جلسات مکرری که با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی انجام شد معاونان توسعه تمامی دستگاه‌های مشمول دعوت شدند و ابلاغیه‌های مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران را دریافت کردند.
معاون رئیس جمهور در پایان تأکید کرد: در حال پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور هستیم و تا پایان سال گزارش اقدامات دستگاه‎ها را ارائه خواهیم داد.
در این جلسه مقرر شد مجلس شورای اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به پیگیری و همکاری در جهت اجرای قوانین مربوط به ایثارگران از جمله واگذاری خودرو به واجدین شرایط و پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری اقدام نمایند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۵ ۰۹:۰۲

آفرین معاون محترم وزیر...خسته نباشید.خدا قوت.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۵ ۲۲:۵۰

با سلام بس کنید این شومن بازی هارو جناب اوحدی ریاست سابق بنیاد به جناب رییسی در مورد این موضع در همان روزهای اول شروع کار دولت گزارش داد رییس جمهور هم قول پیگیری داد و گفتند باید دغدغه های ایثارگران برطرف شود اما کو پس چرا هیچ دستوری نمیده والا حسن روحانی رییس جمهور سابق یه دستور در مورد ایثارگران داد که ایشون همان هم نداده و فقط وعده میده و عمل نمیکند بر خلاف گفته هایش که میگوید باید دولت به وعده هایی که میدهد عمل کند آقا رییس ستاد کل نیروهای مسلح میاد میگه باید به ایثارگران رسیدگی بشه بع خودشون و خانواده‌شان والا شهرداری ها و دیگر ارگانها دارند این قانون را اجرا میکنند اما نیروهای مسلح میگند این قوانین برای ما نیست پس چه قانونی برای شماست در قانون نیروهای نظامی گفته شده نباید نیروی شرکتی استخدام شود اما 80درصد صنایع دفاع را نیروی شرکتی گرفته !! رییس جمهور تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت دفاع انجام نشده ما نیروهای شرکتی ایثارگر در (( صنایع دفاع ، مهمات سازی اصفهان ،شهیدان حججی و شیرودی )) تبدیل وضعیت نشده ایم

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۸ ۱۰:۱۴

هممونو سرکار گذاشتن. دو ماه مونده سال تموم شه هیچ اتفاقی نیفتاده. چرا فقط وعده الکی میدین.بانک ملی ادارات مرکزی تهران.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۰ ۰۱:۲۰

واقعا خسته نباشی و خدا قوت...انشالله درست میشه...بودجه ۱۴۰۰تمام شده انشالله ۱۴۰۱درست میشه...