• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400091712997
  • خبرنگار : 50223

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج:

انجام امور قضایی جانباختگان و مصدومان حادثه اتوبان کاشان – قم در استان کهگیلویه و بویراحمد

انجام امور قضایی جانباختگان و مصدومان حادثه اتوبان کاشان – قم در استان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سید علی ملک حسینی، دادستان مرکز استان در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار هم استانی که در این حادثه ی غمگین دچار آسیب  شده اند، با اعلام این خبر، این مصیبت را به آنان تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آمده است

ملک حسینی در این پیام عنوان داشت:

کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنَا تُرْجَعُونَ

هجران ابدی و غم از دست دادن عزیزان آلامی دردناک است که همواره بر قلب‌ها سنگینی می‌ نماید و طریقی جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای شتافتگان به دیار باقی، نیست و آهنگ رحیل بر همگان نواخته خواهد شد.
ضایعه ی تلخ سانحه رانندگی بامداد دیروز که منجر به جان باختن تعدادی از مسافران هم استانی در اتوبوس مسافربری مسیر دهدشت-تهران گردید، موجب اندوه و تألم فراوان همگان شد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی و اعلام تأسف، به عموم مردم گرانقدر استان و همه خانواده های داغدار و به سوگ نشسته مسافران این اتوبوس، صمیمانه تسلیت عرض نموده و رضوان و مغفرت و رحمت بیکران الهی، در جوار انبیاء و اولیاء را برای جانباختگان، و شفای عاجل برای مجروحان این سانحه را، از خداوند منان مسئلت نموده و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم.
از همه عوامل و پرسنل امدادی دستگاههای خدمات رسان که یاریگر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم.
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان این اعلامیه بیان داشت: به اطلاع خانواده های محترم متوفیان و مجروحان این حادثه می رساند، که با توجه به هماهنگی های مستقیم با دادستان محترم مرکز استان اصفهان و نیز دادستان محترم شهرستان کاشان، تمام اقدامات قضایی در آن حوزه قضایی به نحو کامل در حال انجام می باشد و ضمن اینکه با توافق صورت گرفته در راستای سهولت، نیابت قضایی به مقصد شهر دهدشت ارسال تا خانواده های داغدار ضرورتی به عزیمت به محل وقوع تصادف نباشد و جهت اخذ شکایات و سایر تشریفات تشکیل پرونده قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه مراجعه نمایند
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha