• دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400092217384
  • خبرنگار : 50228

رونمایی از اولویت‌های کاری سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان

رونمایی از اولویت‌های کاری سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، اولویت‌ها کاری خود را عنوان کرد.

حمید بنی‌تمیم در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان که امروز (دوشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: خداوند را شاکرم که مجددا  فرصت خدمت به مردم شریف خوزستان کربلای ایران را به من داد تا در دولتی که برای مردم و عزت‌مندی آن‌ها شکل گرفته است، به استان خودم خدمت کنم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: پذیرفتن مسئولیت با تمام سختی‌هایی که دارد، لیاقت می‌خواهد و امیدوارم من نیز شایستگی نوکری مردم را در جایگاه ورزش داشته باشم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اولویت‌هایش برای ورش استان، گفت: قطعا برنامه چهار ساله ورزش خوزستان را رسانه‌ای خواهیم کرد اما بخش اول اولویت‌های من پرداختن به ورزش همگانی است. ضرورت هم افزایی بین دستگاه‌ها با محوریت خانواده‌ها باید در دستور کار باشد. قطعا برای این‌که ورزش آسان و در دسترس را نیز فراهم کنیم باید از ظرفیت سایر دستگاه‌ها استفاده شود و این هم از یکی دیگر از اولویت‌های ما خواهد بود. البته این برنامه پیوست خواهد داشت و با نظر همه به جمع‌بندی نهایی می‌رسیم. برای ورزش قهرمانی حتما کار ما از رقابت‌های شهرستانی تا رده‌های بالاتر و انتخابی‌های تیم‌ملی انجام می‌شود و میزبانی‌های ملی و بین‌المللی هم در دستور کار است. اولویت ما به صورت ویژه رشته‌های المپیکی و  پرمدال خواهد بود. حفظ استعدادها، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها برای اشتغال و رفع معیشتی ورزشکاران، استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش برای کشف و پرورش استعدادهای جدید، دیگر اولویت‌ها ورزش خوزستان خواهد بود.

وی افزود: همچنین در بخش عمرانی، اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است. البته اگر گشایشی در بخش اعتبارات صورت بگیرد حتما با نگاه عدالت‌محور پروژه‌های دیگری را تعریف خواهیم کرد. استفاده از صاحب‌نظران بخش جوانان حتما در اولویت کاری ما است و از توان و دانش افراد صاحب‌نظر در این حوزه باید بسیار کمک بگیریم. بنده به کمک همه نیاز دارم تا بتوانم بار این مسئولیت را به دوش بکشم.

بنی‌تمیم افزود: در بخش بین‌الملل نیز تلاش می کنیم که از خوزستان باتوجه به موقعیتی که دارد به عنوان یکی از قطب‌های ورزش کشورهای حوزه خلیج فارس چه در میزبانی‌های مسابقات و اردوها، نام برده شود. خوزستان ظرفیت خوبی در رشته‌های مختلف دارد و می‌توانیم استان خوزستان را به عنوان پایگاهی برای تعاملات داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در بخش نیروی انسانی نیز تقویت اداره کارشناسی و تولید مدیران جوان و کارآمد و ایجاد فرصت برای نیروهای جوان چه در هیات‌های ورزشی و ادارات‌مان، مدنظر است. در بخش خصوصی هم حتما باید از ظرفیت‌ها قانونی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام بهره‌مند شویم. ضمن این‌که ساختار ارزیابی عملکرد را حتما برپا خواهیم کرد و قطعا تصمیم‌گیری‌های ما بر اساس امتیازات ارزشیابی‌ها خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با تشکر از وزیر ورزش، استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان خوزستان، گفت: حتما به راهنمایی این عزیزان در ادامه راه نیاز داریم. امیدوارم کنار هم برای ورزش خوزستان منشا خیر و برکت باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha